Kampania reklamowo-wizerunkowa ma na celu upowszechnienie usług LCC na rynku polskim, przybliżenie usługi transferu pieniędzy oraz zwiększenie rozpoznawalności marki LCC Money Transfer. Działania promocyjno-reklamowe przygotuje i poprowadzi agencja Advertica. Strategia zakłada dotarcie do klientów zróżnicowanego rynku transferu pieniędzy za pośrednictwem prasy i materiałów BTL do biur podróży oraz agencji pracy, a także do internetu, jako kanału dokładnie profilującego audytorium. Kampanię reklamową wspierają działania z obszaru media relations prowadzone przez E.C.H.O. Communications.
LCC jest brytyjską firmą, która świadczy usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych, zapewniając swoim klientom szybki i efektywny transfer oraz niskie prowizje. Za pośrednictwem lokalnych banków i firm LCC przesyła gotówkę do Ameryki, Afryki, Europy i Azji. Obecnie LCC posiada ponad 60 tysięcy zarejestrowanych klientów, a w 2007 roku zrealizowało ponad 300 000 transakcji w biurze w Wielkiej Brytanii.
Advertica jest agencją full service o profilu strategiczno-kreatywnym. Przygotowuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne i wizerunkowe. Posiada wyspecjalizowany departament eventów i promocji sprzedaży. Na liście obsługiwanych przez nią brandów znajdują się między innymi HP, Empik, Google, Apsys, First Property, Deichmann Polska.
E.C.H.O. Communications Public Relations & Communications Agency zajmuje się tworzeniem całościowych rozwiązań PR. Obejmują one doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej i marketingowej, tworzenie strategii kreowania wizerunku firmy, PR produktu oraz kompleksową obsługę medialną. Firma istnieje od 2000 roku i obsługuje klientów z branż: budowlanej, wnętrzarskiej, FMCG, zdrowia, urody a także giełdy i finansów.