Eden Springs wraz z portalem Interia.pl postanowili spróbować zmienić ten stan rzeczy startując z kampanią „Szklanka wody robi różnicę”. W portalu uruchomiony został mini-serwis – http://www.eden.interia.pl, w którym internauci mogą sprawdzić jaka ilość wody, w zależności od liczby zatrudnionych osób w firmie, powinna być dostępna w ich miejscu pracy. Czy kampania odniesie sukces? Jest na to szansa, gdyż zawsze istnieje przecież możliwość, że na stronę trafi jakiś zbłąkany szef, który po zapoznaniu się z wynikami symulacji, pochyli się nad losem swoich pracowników, zapewniając im dodatkową porcję wody podczas tych upalnych dni.
Sprawdź także:
29.11.2024 (12:12)
– informacja prasowa
ING: Gdzie dwóch Polaków, tam trzy zdania o emeryturze
Nie tylko dochody wpływają na to, jak myślimy o naszej emeryturze – wynika z badania wykonanego na zlecenie ING …
29.11.2024 (12:10)
– informacja prasowa
Magdalena Dziewguć dołącza do Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Bank Pekao S.A. powołało w czwartek w skład Rady Nadzorczej Magdalenę Dziewguć na …
29.11.2024 (11:39)
– informacja prasowa
Wirtualna karta PayPo już dostępna dla każdego
Karta umożliwia zakupy w modelu kup teraz, zapłać później i jest już dostępna w aplikacji PayPo dla wszystkich …
28.11.2024 (16:28)
– informacja prasowa
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black …
28.11.2024 (13:34)
– informacja prasowa
Instytucje pożyczkowe skupiają się na relacji z dotychczasowym klientem
O 38,7 proc. wzrosła w 3. kwartale wartość zobowiązań udzielonych klientom przez firmy z sektora pożyczkowego wobec …
28.11.2024 (13:31)
– informacja prasowa
PayU i YouLend – finansowanie dla firm w nowej odsłonie
PayU rozszerza współpracę z YouLend, globalnym dostawcą elastycznego finansowania dla firm, aby dostarczać swoim …