Ferratum Bank, jeden z czołowych graczy na europejskim rynku pożyczkowym, poszerza zakres działań komunikacyjnych. Do realizacji nowych projektów public relations wybrał agencję Big Picture. Firma będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne i realizację działań PR, a także koordynację aktywności CSR Banku w Polsce.
W ramach współpracy dedykowany zespół Big Picture będzie odpowiadał za tworzenie strategii PR korporacyjnego i produktowego Banku, obsługę biura prasowego i bieżący kontakt z dziennikarzami, koordynację działań CSR i edukacyjnych na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym, a także doradztwo w zakresie komunikacji z otoczeniem biznesowym i legislacyjnym.
– Zgodnie ze strategią firmy, europejska skala działania Ferratum Banku jest już coraz bardziej widoczna na polskim rynku – dynamicznie rośnie grupa naszych Klientów, oferta produktowa
i sieć biznesowych partnerów. Jednocześnie, bardzo szybko poszerza się sam rynek pożyczek, zarówno w sprzedaży stacjonarnej jak i online. Jako Ferratum Bank chcemy nie tylko docierać tam z naszymi produktami, ale także promować dobre praktyki związane z odpowiedzialnym zarządzaniem finansami. Już dziś jesteśmy jednym z największych graczy, a nasze potrzeby komunikacyjnie stale rosną. Szukaliśmy partnera PR, który połączy myślenie strategiczne oraz duże doświadczenie na dwóch rynkach: consumer finance i usług online. Zespół Big Picture ma wszystkie te cechy -wyjaśnia Łukasz Kuleta, Marketing Manager, Ferratum Bank.
Ferratum Bank