Rozwój gospodarczy Polski i możliwość podjęcia pracy w wielu krajach Unii Europejskiej sprawiły, że coraz trudniej o specjalistów. Dodatkowo koszty zatrudnienia nowej osoby i wdrożenia jej do pracy są zwykle bardzo wysokie. Metody uatrakcyjnienia warunków pracy, takie jak: wzrost wynagrodzenia, służbowy samochód, pakiet ubezpieczeniowy, często już nie wystarczają.
Pracodawcy poszukują nowych sposobów zachęcenia pracowników do pozostania w firmie. Wiele interesujących możliwości wiąże się z wynagradzaniem pozafinansowym, a więc wszelkiego rodzaju bonusami i talonami. „Dla pracodawcy zakupienie usługi lub produktu dla pracownika jest optymalnym rozwiązaniem, gdyż pozwala uniknąć obciążenia podatkiem i kosztami ubezpieczenia – wyjaśnia Piotr Lipiński, Dyrektor Biura Produktów Kartowych w Citi Handlowy. Myślę, że w okresie wakacji warto wykorzystać karty przedpłacone naszego Banku aby dofinansować urlop pracowników. ”
– To wygodne i wszechstronne rozwiązanie, oferujące przedsiębiorcom elastyczność i bezpieczeństwo – dodaje Piotr Lipiński. Pracodawcy sami mogą określić ilość kart, których potrzebują, ustalić limit wydatków i zdecydować czy mają one być zasilane jednorazowo czy systematycznie.
Ponadto, klienci banku mogą wybrać zarówno przedpłacone karty imienne, jak i bezimienne, karty z numerem PIN lub bez przypisanego numeru PIN. W przypadku kradzieży lub zagubienia, zarówno użytkownik karty, jak i firma mogą ją natychmiast zastrzec. Karty przedpłacone Citi Handlowy oferują pełną swobodę w wyborze miejsca wyjazdu urlopowego, ponieważ płatności za ich pośrednictwem można realizować w każdym z 137 tysięcy punktów handlowo-usługowych oraz wypłacać gotówkę w ponad 13 tysiącach bankomatów na terenie Polski akceptujących karty z logo Visa.
Popularność rozwiązań Citi Handlowy w zakresie kart przedpłaconych oraz doświadczenie w tej dziedzinie potwierdza fakt, że Citi Handlowy wydał już ponad 400 000 kart przedpłaconych i jest liderem w tym segmencie rynku.