System wykrywa 100 różnych elementów składających się barwę głosu, w tym wysokość głosu, szybkość mówienia, miękkość wypowiadanych słów itd. Obecnie, system wprowadzany jest w Holandii, jego użytkownikami są klienci banku korzystający z telefonu jako głównego kanału kontaktu z bankiem, składający przez telefon zlecenia przelewów bankowych czy zlecenie inwestycyjne. System był testowany przez ponad 1450 pracowników banku, którzy wykonali ponad 25 tys. rozmów telefonicznych zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. System głosowy wprowadzany przez ABN Amro to sposób na szybką, prostą, wygodną i bezpieczną identyfikację klienta. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, że obecnie 95% transakcji zawieranych jest bezpośrednio przez Internet i telefon.
Sprawdź także:
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …