System wykrywa 100 różnych elementów składających się barwę głosu, w tym wysokość głosu, szybkość mówienia, miękkość wypowiadanych słów itd. Obecnie, system wprowadzany jest w Holandii, jego użytkownikami są klienci banku korzystający z telefonu jako głównego kanału kontaktu z bankiem, składający przez telefon zlecenia przelewów bankowych czy zlecenie inwestycyjne. System był testowany przez ponad 1450 pracowników banku, którzy wykonali ponad 25 tys. rozmów telefonicznych zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. System głosowy wprowadzany przez ABN Amro to sposób na szybką, prostą, wygodną i bezpieczną identyfikację klienta. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, że obecnie 95% transakcji zawieranych jest bezpośrednio przez Internet i telefon.
Sprawdź także:
19.12.2024 (13:49)
– informacja prasowa
Prostsze płatności kartą w Tpay
Tpay jako pierwszy operator wprowadził Click to Pay do swojej bramki płatniczej – zarówno dla kart Mastercard, jak …
19.12.2024 (13:46)
– informacja prasowa
Nowy obszar business banking w VeloBanku. Do zarządu dołącza Paweł Pach
Paweł Pach dołączył do VeloBanku, gdzie odpowiadać będzie za obszar business banking. To strategiczny krok w …
19.12.2024 (13:43)
– informacja prasowa
Apfino udostępnia szybkie pożyczki dla biznesu dzięki BizLend
Apfino – czyli platforma do prowadzenia biznesu w sektorze MŚP – wprowadziła możliwość finansowania rozwoju firmy …
18.12.2024 (21:28)
– informacja prasowa
Twisto zapowiada nowości w 2025 r.
Rozwój Twisto po przejęciu przez Param w 2023 r. gwałtownie przyspieszył. Dzięki działaniom wdrożonym przez nowego …
18.12.2024 (21:21)
– informacja prasowa
Jedna płatność za rachunki dzięki Płacę NaRaz – innowacja od VeloBanku
Opłaty za prąd, internet, telefon, gaz – z regulowaniem płatności za te usługi Polacy najczęściej mają problemy. …
18.12.2024 (21:18)
– informacja prasowa
ING i KUKE wspierają firmy w transformacji
Dzięki skorzystaniu z najnowszych gwarancji KUKE, ING będzie mógł zwiększyć skalę finansowania firm na projekty …