W programie regat, zaplanowanych w terminie od 10 do 13 czerwca bieżącego roku, znajdą się także liczne atrakcje dla osób kibicujących. Wszyscy uczestnicy, po zaciekłej rywalizacji, będą się bawić podczas koncertów takich wykonawców jak laureat wielu konkursów Romana Roczeń, czy młoda gwiazda muzyki szantowej, zespół Mordewind.
Advert&MarketingCUP to jedyna w Polsce impreza tej rangi, dlatego corocznie spotyka się z dużym zainteresowaniem, zarówno ze strony mediów, jak i uczestniczących firm. Na liście startowej znalazły się ekipy reprezentujące znane agencje reklamowe, firmy reklamy zewnętrznej, media (m.in. Glamour) oraz agencje BTL, nie pojawią się jednak obrońcy tytułu, załoga Agencji Reklamy Polskiego Radia. Jednym z faworytów pozostaje Zbigniew Malicki, znany żeglarz i szef agencji D&M Advertising, a także pomysłodawca programu Nivea Błękitne Żagle.
Sponsorem imprezy są Nivea i miesięcznik Glamour, patronat prasowy objęła redakcja magazynu Media i Marketing Polska.
Wszelkie informacje o imprezie można znaleźć pod adresem http://www.regaty.polskiezagle.com