Ten projekt to przede wszystkim ciekawa, sugestywna fotografia ściśle powiązana z nowym hasłem Agape: „Zobaczą Cię lepiej”. Całość koresponduje z tradycyjnymi barwami i charakterystycznymi znakami wizualnymi Agape.
– Nasze wieloletnie doświadczenia pracy z klientami uzmysłowiły nam, że zarówno w zakresie wydawniczym, jak i doradczym nasze usługi przynoszą znaczące efekty. Biuletyny, które przygotowujemy lub te, będące przedmiotem naszego doradztwa, szybko stają się zdecydowanie atrakcyjniejsze dla czytelników – najczęściej pracowników. W konsekwencji firma zlecająca wydawanie biuletynu jest lepiej postrzegana przez pracowników.
Hasło jest proste, przekaz wizualny również. Razem tworzą komunikatywny sygnał: zwróć uwagę na agencję Agape, a zobaczą Cię lepiej – wyjaśnia Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.
Agape jest wiodącą na polskim rynku agencją specjalizującą się w doradztwie i kompleksowym przygotowaniu publikacji firmowych. Oferuje również audyty, badania czytelnicze, organizuje szkolenia poświęcone wydawaniu biuletynów oraz jedyny w Polsce Konkurs Biuletynów Firmowych.