O oddaleniu wniosku złożonego w Sądzie Apelacyjnym przez Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych pisaliśmy już wczoraj. PIPUiF wystąpiła w imieniu agentów ubezpieczeniowych chcąc powstrzymać emisję cyklu reklam dotyczących OC i AC sprzedawanego w Link 4. Problem nie dotyczył jednak samych produktów, ale sposobu, w jaki do nich zachęcano.
Agentom ubezpieczeniowym nie spodobał się cykl reklam, w którym Link4 zachęca do zaoszczędzenia pieniędzy i zamiast do agenta, skierowania swoich kroków bezpośrednio do ubezpieczyciela.
Występujący z wnioskiem domagali się nie tylko zparzestania emisji reklam, ale też przekazania miliona złotych na rzecz Zamku Królewskiego w Warszawie i przeprosin ze strony Link4.
Więcej w dzisiejszym Pulsie Biznesu, w artykule Jacka Konikowskiego pt. „Link4 wygrał z agentami”.
Więcej informacji na temat ubezpieczeń w Dziale Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl