Agencja Cube Group Sp. z o. o. wzmacnia swoje struktury funkcjonalne i zatrudnia kolejnych ekspertów. Nowy prezes zarządu Cube Group – Marcin Hutnik – wyznaczył kolejne cele strategiczne dla firmy, które obejmują m. in. rozwój sprzedaży w zakresie marketingu w wyszukiwarkach i reklam w sieciach reklamy kontekstowej, intensywne budowanie know-how, jak też rozwój narzędzi SEM i SEO. Zmiany w spółce przekształcającej się obecnie w spółkę akcyjną mają na celu przygotowanie Cube Group do wejścia na giełdę. W ofercie publicznej firma chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój.
„ Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce – mówi Marcin Hutnik, Prezes Zarządu Cube Group. W 2008 roku wydatki na SEM w naszym kraju osiągną wartość nawet 190 mln złotych” – dodaje.
Należy oczekiwać, że zgodnie z prognozami, w kolejnych miesiącach i latach SEM odgrywać będzie bardzo istotną rolę w dynamice rozwoju reklamy internetowej w Polsce.
Specjaliści Cube Group wyposażeni są w narzędzia do mierzenia, analizowania i zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Kontrolują inwestycje reklamowe partnerów. Udokumentowaniem wysokich kwalifikacji pracowników agencji są tytuły Google Advertising Professional uzyskane przez zespół. W 2006 roku Cube Group uzyskało także niezwykle prestiżowy i unikatowy certyfikat Google Advertising Professional Company (GAP Company). Firma jest także posiadaczem tytułu Złoty Partner Ad market Onet.pl. Pozycja spółki na polskim rynku jest ugruntowana od lat.