Agencja magnifiCo specjalizująca się w public relations oraz szeroko pojętym marketingu zadebiutuje na rynku NewConnect już na przełomie czerwca i lipca 2010.
MagnifiCo jest jedną z najprężniejszych agencji PR na polskim rynku. W ciągu niespełna siedmiu lat działalności jej pracownicy zrealizowali blisko 1.000 projektów dla ponad 150 polskich i międzynarodowych firm, w kraju i za granicą. Spółka systematycznie rozbudowuje swoje portfolio klientów oraz uczestniczy w coraz bardziej ambitnych przedsięwzięciach marketingowych. Z usług agencji korzystają i korzystały tak znane marki jak: Avon, Nestle, Deutsche Bank, Iveco, Mattel, Inter Ikea, Western Union i inne. Aktywność agencji przekłada się na osiągane przez nią rezultaty finansowe. Od dwóch lat dynamika przychodów przekracza 125%. Na koniec 2009 roku magnifiCo odnotowała przychody w wysokości 2 361 411,99 PLN, EBITDA na poziomie 272 851,35 PLN oraz zysk netto w kwocie 253 219,97 PLN.
Spółka odpowiadając na oczekiwania klientów oraz w oparciu o swoje doświadczenia i wypracowaną pozycję na rynku, poszerza swoją ofertę o działania wspierające podstawową działalność public relations. MagnifiCo coraz częściej angażuje się w projekty typu event & BTL solutions, jak również świadczy usługi z zakresu projektowania materiałów marketingowych. Jednocześnie agencja coraz śmielej poszerza zasięg swojej działalności realizując pierwsze projekty nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Działania te pozwalają na pozyskanie najbardziej wartościowych klientów takich jak międzynarodowe koncerny oraz dają szanse na długoterminowe, lukratywne kontrakty.
MagnifiCo zamierza także brać czynny udział w konsolidacji rozdrobnionego rynku PR, co oznacza możliwość akwizycji i fuzji z udziałem firmy. Spółka nie wyklucza także przejęcia niewielkiej spółki PR za granicą lub otwarcie swojego przedstawicielstwa. Decyzje w tym zakresie zostaną jednak podjęte po przeprowadzeniu planowanej emisji akcji oraz debiucie na rynku NewConnect.
Źródło: magnifiCo