The Holmes Report przyznał tytuł „Global Agency of the Year” agencji Weber Shandwick, doceniając imponujące tempo rozwoju międzynarodowej firmy we wszystkich regionach świata.
The Holmes Report od lat prowadzi najważniejszy na świecie ranking agencji public relations, opierając go o poziom przychodów wygenerowanych w danym roku rozliczeniowym, zasięg, liczbę klientów oraz kompetencje. Od 10 lat Weber Shandwick znajduje się w ścisłej czołówce firm PR, o czym świadczą liczne nagrody i tytuły zdobywane w kolejnych latach.
Równolegle z tytułem najlepszej agencji na świecie 2012 roku, Weber Shandwick został uznany „Most Creative PR Firm in the World”, plasując się na pierwszej pozycji kreatywnego indeksu opracowanego przez The Holmes Report. Kilka miesięcy wcześniej, w maju, agencja zdobyła tytuł “EMEA Consultancy of the Year” – najlepszej firmy PR w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Weber Shandwick to jeden z dwóch PR-owych gigantów na świecie obok Edelman. W 2011 firma przekroczyła przychód w wysokości 600 milionów dolarów, by na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy poprawić ten wynik o kolejne 12,5 procenta. Dynamiczny rozwój we wszystkich regionach świata firma zawdzięcza nowym klientom w swoim portfolio, m.in. kontraktowi z Unilever, Pepsi and Mountain Dew, Roche, Citrix oraz Olimpiadzie w Tokyo w 2020 roku.
Polski oddział Weber Shandwick funkcjonuje od 2006 roku, w strukturach McCann Worldgroup. Głównymi klientami agencji w Polsce są: MasterCard, The Walt Disney Company, Exxon Mobil, Nespresso, Bank DnB Nord, Mattel, Tesco, BZ WBK czy Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „STOP18”.
W maju bieżącego roku krajowy oddział Weber Shandwick został nagrodzony srebrną statuetką Stevie Awards w międzynarodowym konkursie The World’s Premier Business Award, za projekt zrealizowany dla Monopoly Polska. Uprzednio projekt ten otrzymał Digital Communication Award 2011 oraz nominacje do European Excellence Awards i Sabre Awards.
„Wysoka jakość pracy kreatywnej oraz poziom zaangażowania w zadania powierzone przez klientów w dużej mierze są powiązane z wyjątkowym zespołem ludzi będących wizytówką firmy. „Engaging, always” to hasło, które niesie za sobą rzeczywiste przesłanie odzwierciedlające standardy pracy w Weber Shandwick, przekładające się na jej pozycję w branży PR”, mówi Waldemar Leszczyński, Managing Partner, Weber Shandwick.
/Weber Shandwick