Agencja Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z grupą konsultingową TPA Horwath Polska w dziedzinie public relations. Głównym zadaniem agencji będzie prowadzenie działań z zakresu relacji z mediami.
TPA Horwath Polska jest grupą konsultingową, specjalizującą się w strategicznym doradztwie podatkowym, audycie i doradztwie biznesowym. Jest członkiem międzynarodowej grupy kapitałowej TPA Horwath, zatrudniającej ponad 1000 konsultantów w spółkach partnerskich w 9 europejskich krajach.
Polski oddział powstał w 2005 roku i zatrudnia obecnie ponad 100 pracowników w dwóch biurach na terenie kraju: w Warszawie i w Poznaniu. Z usług TPA Horwath Polska korzystają m.in. firmy z branż: budowlanej, energetycznej i finansowej.
– Działania media relations są niezwykle ważne w branży usług profesjonalnych. Zmieniające się uwarunkowania rynkowe, takie jak nowelizacje przepisów czy kondycja ekonomiczna gospodarki, rodzą zarówno szanse, jak i zagrożenia dla biznesu naszych Klientów. Jako eksperci z dostępem do najbardziej aktualnych informacji, czujemy obowiązek upowszechniać wiedzę o tych czynnikach, w tym również za pośrednictwem mediów. Jesteśmy przekonani, że współpraca z firmą Prelite Public Relations usprawni ten proces – mówi Tomasz Prus z działu marketingu TPA Horwath.
Prelite będzie pierwszą agencją kompleksowo obsługującą TPA Horwath Polska w zakresie relacji z mediami. Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy. Za obsługę klienta odpowiedzialny jest Marcin Piechota, Senior Account Executive w Prelite Public Relations.
Źródło: Prelite – Agencja Public Relations