Nagrodzony projekt stworzyli Norbert Wawro, Creative Director, i Tomasz Horbaczewski, Copywriter, strategię przygotował Andrzej Zawadzki, Client Service Director, natomiast za wdrożenie projektu odpowiedzialna była Sylwia Zdulska, Account Manager.
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły odbywa się nieprzerwanie od 1998 roku i jest obecnie najstarszą imprezą tego typu w Polsce. Jego celem jest wyróżnianie i promowanie najlepszych polskich reklam oraz ich twórców.
S4 to fullserwisowa Agencja Reklamowa specjalizująca się w BTL-u, programach lojalnościowych, promocjach sprzedaży oraz multimediach. Firma ma centralę w Krakowie, oddział w Warszawie oraz w Kijowie. Zatrudnia 71 osób. W portfolio Agencji znajdziemy taki marki jak: BP Polska, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje, Danone Polska, Colgate-Palmolive, Novartis Poland, Konica Minolta, Samsung, Motorola, Bank BPH, Geant Polska, Nomi S.A., Tesco Polska, Parkridge CE Retail, Kompania Piwowarska, Carlsberg Polska, Maspex, Gellwe, Wedel…
Agencja S4 może także pochwalić się nagrodą w I edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy w kategorii „Nowe Terytoria” za nowatorskie wykorzystanie mediów reklamowych. S4 zdobyło statuetkę KTR-u za stworzenie klimatyzowanej kapsuły-przymierzalni. Ideą jej było uzyskanie iluzji podbiegunowych warunków klimatycznych, aby klient The North Face mógł poznać i docenić walory specjalistycznej odzieży kwalifikowanej do ekstremalnych warunków pogodowych.