Współpraca z Agnieszką Kręglicką jest jednym z elementów działań public relations dla Sorbetów Carte d’Or, które zadebiutowały na rynku na początku czerwca 2005 i są dostępne w trzech smakach: brzoskwiniowym, jabłkowym i gruszkowym. Nasza współpraca z Agnieszką Kręglicką ma na celu szersze informowanie konsumentów na temat sorbetów, ich historii i sposobów podawania – mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Algidy.
W ramach współpracy z Unileverem, znana restauratorka przygotowała kilka pomysłów na podanie sorbetów, które odzwierciedlają filozofię marki Carte d’Or czyli najwyższą jakość, wyjątkowość, oraz obowiązujący obecnie trend kulinarny – ascetyczną elegancję. Do dekoracji sorbetu gruszkowego Agnieszka Kręglicka użyła wyłącznie płatków dzikiej róży (nie wszyscy wiedzą, że są one jadalne), a do sorbetu jabłkowego owoców, z których przygotowała geometryczne szaszłyki. Do podawania sorbetu brzoskwiniowego natomiast poleciła specjalną misę lodową, w której zostały zamrożone plasterki cytryny i liście limonki dające wspaniały efekt dekoracyjny (zdjęcie w załączeniu).
Marka Carte d’Or jest niekwestionowanym liderem w kategorii lodów premium. Do połowy czerwca tego roku marka zanotowała 29% wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Wartościowe udziały Carte d’Or w segmencie premium wynoszą 64%, a ilościowe kształtują się na poziomie 60%. Carte d’Or ma także najwyższą dystrybucję numeryczną (14%) i ważoną (65%) wśród produktów premium. Deser lodowy Carte d’Or jest kierowany do młodych, nowoczesnych kobiet, które zwracają szczególną uwagę na jakość produktów i nie lubią poświęcać dużo czasu na przygotowywanie jedzenia.