Kampania przygotowana przez AHA oparta jest na podkreśleniu indywidualizmu i zamiłowania do dynamicznej jazdy. Rzucająca się w oczy dynamiczna sylwetka, 3 siedzenia z przodu, mocny silnik nowej generacji, liczne wzmocnienia, cztery poduszki powietrzne oraz kurtyny powietrzne to tylko początek wielkiej przygody z FR-V.
Honda FR-V zbudowana jest na platformie CR-V. Nowy model FR-V jest kwintesencją Hondy – komfort wnętrza i unikalne ustawienie foteli (3 fotele z przodu i 3 z tyłu z możliwością złożenia ich w podłodze oraz umożliwiające na złożenie foteli tak aby móc przewieźć „długie” rzeczy lub użyć złożonego siedzenia jako stolika), nieosiągalne dla innych przyspieszenie, innowacyjne rozwiązania technologiczne i niepowtarzalny styl połączony z funkcjonalnością. W Polsce zaoferowany zostanie model ze 150-konnym silnikiem 2.0.
Honda FR-V to samochód dedykowany młodym ludziom aktywnie spędzających czas z rodziną lub przyjaciółmi. Zakochanych w nowych technologiach, patrzących optymistycznie i aktywnie planujących przyszłość. Honda zaspokoi nawet najbardziej wybredne gusta.
Agencja reklamowa AHA przygotowała całościową kampanię nowego modelu Hondy – FR-V. Począwszy od pozycjonowania, poprzez kreatywne rozwiązania, po realizację projektu.
„To bardzo ciekawy samochód, będzie na pewno atrakcją dla wielu. Cieszę się, że dla niezwykłego modelu mogliśmy przygotować niezwykłą reklamę” – komentuje Jarosław Betlej, Prezes AHA. Kampania reklamowa zostanie uruchomiona na początku grudnia br. i obejmie nośniki takie, jak: wysoko nakładowe czasopisma opiniotwórcze (min.: Polityka, Wprost). W wybranej prasie zostanie zamieszczona zarówno klasyczna forma reklamy, jak i szeroko formatowe inserty. Model będzie promowany również w telewizji i na nośnikach outdoorowych.
AHA należy do Grupy Komunikacyjnej o tej samej nazwie, w skład której wchodzą również Estimage Public Relations i agencja interaktywna Upstream. AHA jest agencją full service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalną kreację. Klientami AHA są m.in.: Złote Tarasy, Austrian Airlines, Mazowszanka, Saga, Knorr, Epson, Zasada Rowery, kosmetyki Jacques Andhrel, EL2. AHA jest inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów – BrandCampaign©.