Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a Twój budżet nadal nie jest zamknięty? Szukasz ciekawego i efektywnego sposobu, żeby jeszcze w tym roku wykorzystać pozostałe środki? Sięgnij po Kupony lub przedpłacone Karty Premiowe Sodexo Motivation Solutions – nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży, umożliwiające optymalizację budżetu marketingowego.
Dla większości firm koniec roku to nie tylko świąteczne spotkania i przyjemności, to również czas na podsumowanie wydatków, także tych związanych z działaniami marketingowymi. Często okazuje się, że w budżecie zostały niewykorzystane środki, które niestety przepadną wraz z ostatnim dniem grudnia. Jak szybko i efektywnie zagospodarować resztki budżetowe? Gdzie szukać ciekawych rozwiązań, które można z powodzeniem wykorzystać w następnym roku? Wśród narzędzi motywacyjnych Sodexo Motivation Solutions! Z myślą o firmach, które szukają sposobu na skonsumowanie niewykorzystanego budżetu, wiodący dostawca rozwiązań motywacyjnych dla biznesu przygotował specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”.
Akcja „Budget Cleaning” Sodexo Motivation Solutions skierowana jest do firm, które nie chcą utracić środków pozostałych w budżecie marketingowym, ale jednocześnie zależy im na inwestycji w efektywne narzędzia, które przyniosą realne korzyści w kolejnym roku. W tym celu Sodexo proponuje cieszące się największym zainteresowaniem produkty – Kupony i przedpłacone Karty Premiowe, które można łatwo zakupić, szybko dostarczyć do Klienta i wykorzystać w przyszłorocznych projektach marketingowych. W ramach akcji każdy z naszych Klientów może także liczyć na pomoc w zakresie podatkowo-prawnym oraz optymalizacji wydatków marketingowych.
Działania w ramach akcji „Budget Cleaning” wspiera kampania SEM i komunikacja public relations. Informacje o akcji pojawią się także w newsletterach serwisu Marketing przy Kawie.
Kupony Premiowe bez VAT

Kupony Sodexo Motivation Solutions od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, spełniając rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży. Od kwietnia 2011 roku Kupony są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, opodatkowaniu podlegać ma każde nieodpłatne przekazanie towarów, w tym również nagrody w ramach działań promocyjnych. Zwolnione z VAT są tylko próbki, prezenty o małej wartości i drukowane materiały reklamowe. Od tego przepisu jest jednak jeszcze jeden wyjątek. W obecnym stanie prawnym, opodatkowaniu nie podlega bowiem również przekazanie znaków legitymacyjnych, czyli wszelkiego rodzaju bonów i kuponów. Dlatego jeśli firma nie dysponuje dużym budżetem, ale z drugiej strony zależy jej na obdarowaniu uczestników programu lojalnościowego atrakcyjną gratyfikacją, warto zastanowić się nad zastąpieniem nagród rzeczowych np.: Kuponami Sodexo. Taka zamiana pozwala zaoszczędzić 23% budżetu marketingowego.
Nowoczesne przedpłacone Karty Premiowe
Karta Premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukujących nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych. Zaletą kart pre-paid jest możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne w przypadku wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane są zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji Karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem. Dodatkową oszczędnością jest także logistyka Karty – szybkie, proste i tanie dostarczenie do odbiorcy. Karta Premiowa Sodexo gwarantuje dodatkowo szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników. Produkt wydawany jest na platformie VISA, co gwarantuje dostęp do ponad 200 tysięcy punktów akceptujących w całej Polsce, a także umożliwia realizację płatności w Internecie, poza granicami kraju oraz wypłatę gotówki z bankomatów. Karcie towarzyszy bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty w PromoStrefie – serwisie internetowym dedykowanym użytkownikom Kart Sodexo. Z myślą o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość personalizacji kart do potrzeb konkretnej firmy lub projektu. Na Karcie Premiowej można umieścić dowolną grafikę lub logotyp, zmieniając ją w unikalny nośnik komunikatu reklamowego, wspierającego wizerunek nowoczesnej i otwartej na współpracę firmy.

Sodexo
