W ramach dalszego doskonalenia sposobów komunikacji i interakcji z klientami, Alior Bank ogłosił dzisiaj, że wdroży trzy kolejne aplikacje IBM klasy MobileFirst na iOS.
Bank zakupi także dla swoich pracowników ponad 1300 urządzeń Applea jak iPhoney, iPadyi MacBooki. Alior Bank będzie pierwszym bankiem na świecie, który w sumie skorzysta z portfolio czterech aplikacji IBM MobileFirst na iOS. Zapewnią one doradcom bankowym szybki wgląd do danych i możliwość zarządzania portfolio klientów z urządzeń Apple. Co ważne, pracownicy Banku uzyskają dostęp do nowych usług wszędzie tam, gdzie klienci będą chcieli się z nimi spotkać, również poza oddziałami Banku. Zwiększy to znacznie możliwoś dotarcia do klientów.
– Jesteśmy pod wrażeniem niezwykłego tempa i efektywności naszej współpracy z Apple i IBM, zarówno przy projektowaniu jak i tworzeniu aplikacji dedykowanej segmentowi Private Banking -mówi Andrzej Rosłaniec, Dyrektor Departamentu Private Banking Alior Banku
– Znajomość specyfiki naszej działalności przez naszych partnerów pozwoliła szybko zamieni ambitne pomysły w funkcjonalne rozwiązania. To ułatwiło podjęcie decyzji o rozszerzeniu naszej współpracy.
Dzięki aplikacjom IBM MobileFirst na iOS na nowych urządzeniach Apple, doradcy Alior Banku
w bezpieczny i szybki sposób zapewnią klientom dostępne przez całą dobę, spersonalizowane usługi wykorzystujące możliwości analityki predykcyjnej. Aplikacje także zautomatyzują i znacznie ułatwią generowanie raportów sprzedażowych z poszczególnych regionów, zapewniając kadrze menedżerskiej stały dostęp do aktualnych i spójnych informacji.
– Wiele nauczyliśmy się od czasu, kiedy Alior Bank i IBM rozpoczęły tę fascynującą współpracę we wrześniu ubiegłego roku. Jesteśmy gotowi wykorzystać naszą wiedzę, doświadczenie i innowacyjne pomysły, aby tworzyć nowoczesne rozwiązania dla segmentów premium i detalicznego Banku – mówi Maciej Jakubowski, Associate Partner z IBM Interactive Experience.
Trzy nowo wdrażane przez Alior Bank aplikacje:
-
zapewnią nowym klientom unikalne możliwości interakcji i szybkość podczas korzystania
z usług Alior Banku, -
pomogą doradcom klienta przygotować się na każdy dzień pracy, w tym przejrzeć plan spotkań z klientami,
-
wspomogą dyrektorów regionów i oddziałów w motywowaniu pracowników sprzedaży
i zapewnią dodatkową pomoc podczas spotkań z klientami.
Ogłoszone dziś rozszerzenie współpracy to następny krok po decyzji Banku z września ubiegłego roku o wyborze aplikacji IBM MobileFirst na iOS Trusted Advice, dzięki której doradcy klienta bankowości prywatnej uzyskali bezpieczny wgląd do danych i możliwość zarządzania portfolio klientów z iPada.
– Aplikacje MobileFirst na iOS zapewnią zarówno naszym pracownikom jak i klientom natychmiastowy dostęp do danych i ofert, jednocześnie zoptymalizują procesy bankowe i sprawią, że będą one bardziej wydajne kosztowo. Wierzymy, że wprowadzenie MobileFirst na iOS znacząco wpłynie na jakość obsługi klienta. Pomysł implementacji aplikacji zrodził się i rozwinął w Alior Bank Innovation Lab – powiedział Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer Alior Banku.
– To kolejny krok w konsekwentnej realizacji naszej strategii opartej na technologiach mobilnych w oparciu o analitykę oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa. W IBM Studio w Warszawie pracujemy nad rozwiązaniami, które zmieniają rynek. Wykorzystując IBM Design Thinking jesteśmy w stanie opracować rozwiązania, które są bardzo doceniane przez naszych klientów w różnych sektorach rynku. Sektor finansowy jest nam bardzo bliski ze względu na jego wielką dynamikę, innowacyjność oraz szczególnie wymagających odbiorców – powiedział Paweł Filipowicz, dyrektor działu IBM Global Business Services
Stworzone specjalnie na iPhonea i iPada aplikacje IBM MobileFirst dla iOS są dostarczane zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i połączone z najważniejszymi procesami, wykorzystującymi technologie iOS nowej generacji. Aplikacje można dostosować do potrzeb dowolnej organizacji, jak rownież wdrażać, zarządzać oraz uaktualniać poprzez chmurę IBM dla urządzeń iOS.