Alior Bank rozszerzył dotychczasową współpracę z platformą Booksy. Dzięki temu, klienci banku, poza standardową opcją umówienia wizyty w aplikacji tej firmy, mogą to zrobić również przez infolinię. Wystarczy, że przekażą konsultantowi, jaki termin ich interesuje, a on wprowadzi go do kalendarza Booksy. Nowa funkcjonalność jest dostępna od początku marca br.
Alior Bank rozpoczął współpracę z platformą Booksy w maju 2020 roku, w czasie pandemii COVID-19. Dzięki dużemu zainteresowaniu klientów ta forma umawiania wizyt na stałe przyjęła się w praktyce banku. W marcu br. dotychczasowa współpraca z tą firmą została rozszerzona o możliwość umówienia spotkania w oddziale banku przez infolinię. Dzięki tej nowej funkcjonalności, konsultant podczas rozmowy telefonicznej, może ustalić termin spotkania, a następnie wprowadzić wizytę do kalendarza Booksy. Dostępność świadczonych przez oddział usług jest prezentowana w profilu każdej placówki w aplikacji tej firmy.
Booksy to polska aplikacja umożliwiająca umawianie wizyt u różnych usługodawców działających w branży beauty, finansowej czy telekomunikacyjnej.
– Klienci chcą korzystać z naszych usług na takich samych zasadach, na jakich robią to w innych dziedzinach życia, czyli zdalnie. Umawianie wizyt bez kolejek i ograniczeń czasowych, automatyczne przypomnienia, czy możliwość zmiany terminu w dowolnym momencie, czynią bankowość bardziej przyjazną i dostępną. Zależy nam na tym, aby rozwijać kolejne kanały kontaktu, dlatego rozwijamy współpracę z Booksy. Jest to także duże ułatwienie pracy naszych bankierów – mówi Marcin Nowakowski, dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży Klienta Indywidualnego Alior Banku.
Z opcji umawiania wizyt w Alior Banku poprzez aplikację Booksy mogą korzystać klienci indywidualni i mikroprzedsiębiorcy, w celu załatwienia spraw, takich jak założenie lub obsługa konta osobistego i firmowego, wzięcie pożyczki, kredytu czy założenie bądź zamknięcie lokaty.
Początkowo, spotkania z bankierami można było rezerwować w 46 oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Następnie rozszerzono współpracę o możliwość umówienia wizyty we wszystkich oddziałach własnych. Klienci Alior Banku będą mogli planować w ten sposób także spotkania z bankierami Centrów Hipotecznych, specjalizujących się w udzielaniu kredytów hipotecznych.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować naszemu partnerowi biznesowemu i jego klientom rozwiązanie, które ułatwia proces obsługi. Synchronizacja kalendarzy pozwala na bieżące uzupełnienie terminarzy bankierów o wizyty spływające z Infolinii banku. Wspólnymi siłami możemy zapewnić klientom jeszcze większe poczucie komfortu podczas rezerwacji wizyt — mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.
Kalendarze Booksy są zsynchronizowane z kalendarzami Alior Banku. Dzięki temu, bankierzy otrzymują powiadomienia o spotkaniach bezpośrednio do swojego terminarza. Z kolei klient na bieżąco widzi dostępność danej osoby na potrzeby rezerwacji wizyty.
Od stycznia do listopada ub. r. za pośrednictwem platformy umówiono aż 7 tys. wizyt w placówkach Alior Banku.
Źródło: Alior Bank