Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Indywidualnych Alior Bank udostępnił nowe wersje aplikacji mobilnych na smartfony oraz specjalną wersję systemu bankowości internetowej dla tabletów. Wprowadzone zmiany umożliwiają m.in. stały dostęp do rachunków i lokat oraz możliwość wykonywania różnych typów przelewów.
Alior Bank wprowadza kolejne udogodnienie w bankowości mobilnej dla posiadaczy smartfonów z systemami iOS (iPhone) oraz udostępnia swoją bankowość dla posiadaczy urządzeń z systemem Android. Z myślą o użytkownikach tabletów przygotowano natomiast specjalną wersję systemu bankowości internetowej dopasowaną do tych urządzeń (https://m.aliorbank.pl/tablet/do/Login).
Każda z aplikacji została opracowana w sposób, który pozwala wykorzystać w pełni możliwości, jakie dają poszczególne urządzenia i systemy iOS oraz Android. Mobilny dostęp został skonfigurowany tak, by w jak najmniejszym stopniu obciążać łącze internetowe, a jednocześnie umożliwić dostęp do wielu funkcji, przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Dzięki aplikacjom mobilnym, klienci Alior Banku mogą w szybki i wygodny sposób skorzystać
z najważniejszych funkcji konta, takich jak:
-
informacja o saldach rachunku
-
historia rachunku
-
wykonanie przelewu krajowego i wewnętrznego
-
doładowanie telefonu na kartę
-
przegląd kart płatniczych
-
spłata karty kredytowej
-
obsługa posiadanych lokat
Nowe wersje aplikacji mobilnych Alior Banku zostały stworzone z myślą o współczesnych, wymagających użytkownikach i ich codziennych potrzebach, związanych z korzystaniem z usług bankowych. Oprócz pełnego dostępu do informacji o finansach (stan środków, historia operacji) aplikacja pozwala m.in. w szybki i łatwy sposób zrobić przelew wykorzystując prosty szablon.
Więcej informacji aplikacjach mobilnych Alior Banku można znaleźć na stronie http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/mobile. Klienci biznesowi mogą korzystać z wersji „light” aplikacji, która dostępna jest pod adresem: m.aliorbank.pl.