Allianz Polska uruchomił serwis Allianz Online. To ewolucja oferty Allianz w sprzedaży direct. Platforma przeznaczona jest dla tych klientów, którzy szukają produktów ubezpieczeniowych w sieci i cenią sobie możliwość dokonywania zakupów w Internecie. Polska jest pierwszym krajem, w którym została wdrożona regionalna platforma e-commerce.
Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej, oferujący najpopularniejsze ubezpieczenia auta: OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną.
– Zwiększa się grupa klientów, którzy poszukują informacji i chcą kupować ubezpieczenia w Internecie. Wprowadzając Allianz Online i nową ofertę produktową chcemy zwiększyć nasz udział w tym segmencie rynku – mówi Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający Regionalnego Centrum ds. Sprzedaży Bezpośredniej Allianz.
Na stronie www.allianzonline.pl klienci mogą kupić ubezpieczenie swojego samochodu. Oferta w ramach Allianz Online została przygotowana tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób przyzwyczajonych do zakupów w sieci. Klienci mają możliwość szybkiego uzyskania oferty, porównania produktów oraz dopasowania ich do swoich potrzeb. Wszystko jest przyjazne i intuicyjne, tak aby proces wyboru odpowiedniego produktu nie był czasochłonny.
Oferta Allianz Online przygotowana jest dla osób fizycznych i małych firm, posiadających pojazdy osobowe i dostawcze. Klienci korzystający z tego serwisu będą mieli dostęp do nowych, dedykowanych dla nich produktów m.in.
- Auto Casco w formule ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, z możliwością naprawy samochodu w warsztacie ASO lub w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich Allianz
- Nowy wariant ekonomiczny Auto Casco Gotówka
- Ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
- Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z potrójną sumą ubezpieczenia w przypadku śmierci kierowcy
- Ubezpieczenie assistance – pomoc drogowa w kilku wariantach
- Ochrona prawna obejmująca porady prawne i pokrycie kosztów adwokata oraz kosztów sądowych
Allianz proponuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania nie tylko przy zakupie ubezpieczenia. Klienci mogą zgłaszać szkody przez formularz internetowy a informacje o wycenie sprawdzą przy pomocy mobilnych aplikacji, z możliwością otrzymania wypłaty odszkodowania już w 48 godzin lub naprawy samochodu w ciągu 7 dni roboczych.
– Jednym z kluczowych elementów strategii Allianz na świecie i w Polsce jest digitalizacja. Wdrożenie nowej platformy sprzedaży w Internecie to część realizacji tej strategii i odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów – dodaje Marcin Warszewski.
Źródło: Allianz