Okazało się, że duża liczba konsumentów jest już przygotowana od strony teoretycznej do dokonywania płatności za pomocą kart bezstykowych w automatach parkingowach, automatach z jedzeniem, czy automatach z grami komputerowymi. Klienci banków otwarci są na korzystanie z dogodności związanych z systemem płatności bezstykowych. Jednak zalety systemu postrzegane przez klientów i poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu z kart bezstykowych to dwie różne sprawy. W zależności od grupy klientów, 13% – 22% respondentów przyznało, że obawa o bezpieczeństwo systemu jest czynnikiem zniechęcającym do korzystania z kart bezstykowych. W związku z tym, firmy wprowadzające na rynek karty nowej generacji powinny kłaść duży nacisk na edukację klientów w kwestiach związanych właśnie z bezpieczeństwem systemu.
Sprawdź także:
22.09.2023 (14:44)
– informacja prasowa
Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …
22.09.2023 (14:42)
– informacja prasowa
Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …
22.09.2023 (14:40)
– informacja prasowa
Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …
22.09.2023 (11:33)
– informacja prasowa
Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …
22.09.2023 (11:30)
– informacja prasowa
mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …
22.09.2023 (06:51)
– informacja prasowa
Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …