Z ankiety wynika, że większość banków, firm ubezpieczeniowych oraz firm inwestycyjnych traktuje Internet wyłącznie jako tani a zarazem efektywny kanał dystrybucji produktów finansowych oraz kanał pozwalający na utrzymanie kontaktu z klientami. Jakość prezentowanych informacji często jednak budzi wątpliwości. Z badań wynika, że 95 proc. stron internetowych instytucji finansowych nie zawiera odpowiedzi na podstawowe pytania np. czy można złożyć roszczenie ubezpieczeniowe przez Internet. Odpowiedzi na pytania zadane przez klientów w e-mailach również nie zawsze spełniają ich oczekiwania. W ponad 67 proc. przypadków jakość odpowiedzi była nie satysfakcjonująca.
Tagi: bankowość internetowa
Sprawdź także:
08.01.2025 (22:04)
– informacja prasowa
Comarch z kampanią o sztucznej inteligencji
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
08.01.2025 (22:02)
– informacja prasowa
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …
08.01.2025 (21:57)
– informacja prasowa
Prawie 50 mln transakcji Express Elixir w grudniu
W grudniu 2024 r. w systemie Elixir rozliczono 196,15 mln transakcji obejmujących uznania (m.in. polecenia …
08.01.2025 (21:53)
– informacja prasowa
Co będzie ważne dla leasingu samochodów w 2025 roku?
Polska branża leasingowa ma powody do zadowolenia, bo 2024 r. potwierdził popularność finansowania samochodów …
08.01.2025 (21:51)
– informacja prasowa
Lokaty, nieruchomości, a nawet dzieła sztuki - w co inwestują Polacy?
Wciąż wysoka inflacja, niepewność gospodarcza i chęć budowania stabilnej przyszłości finansowej skłaniają coraz …
08.01.2025 (21:45)
– informacja prasowa
Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2
Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między …