Amrest jako pierwsza firma restauracyjna w Polsce wprowadza na rynek karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych, którzy szukają pomysłu na prezent dla swoich pracowników i partnerów.
Systemy świadczeń pozapłacowych umacniają swoją pozycję na Polskim rynku. Coraz więcej dużych firm decyduje się na zakup kart podarunkowych dla swoich pracowników i partnerów. Rozwiązania tego typu stanowią efektywny sposób motywowania i nagradzania kadry, wspierania relacji z partnerami i zdobywania nowych klientów. Amrest jest pierwszą firmą gastronomiczną w Polsce, która oferuje własne karty dla klientów biznesowych.
AmKarty, dostępne od października 2011 r., są propozycją wygodnej formy płatności, akceptowanej w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce. Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela. Posiadacz może korzystać z niej wielokrotnie, a także łączyć ją z innymi środkami płatniczymi. Karta ważna jest przez 12 miesięcy od daty aktywowania. Klienci mają możliwość optymalizacji oferty poprzez określenie wartości zamówienia (minimalna kwota doładowania to 50 zł), warunków płatności i częstotliwości doładowania. Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Firmy mogą dzięki kartom Amrest zapewnić swoim pracownikom szybki posiłek, oszczędzając tym samym ich czas i pieniądze.
Karty Amrest są rozwiązaniem korzystnym nie tylko ze względu na ich funkcjonalność i komfort użytkowania, ale także z przyczyn finansowych. Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego. Podobnemu zwolnieniu nie podlegają tradycyjne, papierowe bony towarowe.
„Kładziemy nacisk na korzyści dla klientów biznesowych poprzez obniżenie kosztu zakupu. Oferujemy specjalną zniżkę na zakup kart, zależną od wielkości zakupu, a dodatkowo, w przeciwieństwie do innych wydawców kart motywacyjnych, nie pobieramy prowizji przy sprzedaży. Mamy nadzieje, że tak skonstruowana oferta spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli firm, którzy odpowiadają za systemy motywacyjne pracowników”- powiedziała Małgorzata Gruca, Loyalty & Gift Card Manager w firmie Amrest.
Źródło: AmRest