W ubiegłym tygodniu Citi Handlowy jako pierwszy bank w Polsce wprowadził dla wszystkich swoich klientów detalicznych aplikację bankowości mobilnej na telefony z systemem operacyjnym Android. Od dzisiaj z aplikacji Citi Mobile korzystać mogą także użytkownicy telefonów iPhone.
Wiemy, że sukces aplikacji Citi Mobile zależy przede wszystkim od jej dostępności. W tej chwili mamy w Polsce już kilka milionów smartfonów. Przy czym iPhone jest jednym z najlepiej sprzedających się, tłumaczy Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający Biura Rozwoju Bankowości Mobilnej.
Aplikacja Citi Mobile jest już dostępna w oficjalnym sklepie firmy Apple – App Store. Można ją pobrać bezpośrednio z telefonu lub poprzez program iTunes. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać zwrot „Citi Handlowy”. Link do pobrania aplikacji można znaleźć także pod polem logowania, wchodząc z komórki nawww.mobile.citibank.pl. W obu wypadkach pobranie i zainstalowanie aplikacji na iPhone trwa zaledwie chwilę.
Aplikacja Citi Mobile została przygotowana z uwzględnieniem sugestii fanów mobilnej bankowości, którzy od maja 2010 roku na profilu Citi Mobile PL na Facebook oraz na stronie www.citimobile.pl (wcześniejwww.mojamobilnabankowosc.pl) dyskutują na temat mobilnych rozwiązań w bankowości. Citi Mobile wyróżnia przejrzysty i nowoczesny interfejs. Po zainstalowaniu aplikacji Citi Mobile na stronie „przed logowaniem” pojawia się 6 ikonek ze skrótami do takich serwisów jak „Promocje” (link do strony z promocjami Citi Handlowy), „Rabaty” (link do strony z wyszukiwarką rabatów dla posiadaczy kart płatniczych Citi Handlowy), „Program a La Carte” (link do strony programu), „Citi Mobile” z serwisem informacyjnym dotyczącym bankowości mobilnej.
Użytkownicy iPhone – podobnie jak posiadacze telefonów z system operacyjnym Android – mogą korzystać z innowacyjnej usługi „B2T”.To przełomowe na rynku rozwiązanie ułatwiające realizację szybkich przelewów przez telefon. Wystarczy lekkie stuknięcie się smartfonami, by z konta jednego klienta Citi Handlowy przelać pieniądze na konto drugiego klienta.
To rozwiązanie zaprojektowane w duchu „społecznościowym”. Z całą pewnością przyjmie się przy oddawaniu sobie drobnych kwot np. podczas wspólnego lunchu. Mamy nadzieję, że klienci polubią taką formę transferów. Jest ona nowoczesna, szybka, przyjazna, a do tego jeszcze– jak wynika z naszego doświadczenia – bardzo zabawna! Wprowadza tym samym bankowanie przez telefon w nowy wymiar „fun bankingu”, tłumaczy Adam Grabarczyk.
Citi Mobile to łatwy i wygodny dostęp do konta i karty kredytowej. Aplikacja pozwala klientom m.in. sprawdzić saldo i historię swojego rachunku, konta oszczędnościowego, depozytu czy karty kredytowej, dokonać przelewów pomiędzy własnymi rachunkami oraz zewnętrznych do zdefiniowanych odbiorców krajowych, przelewów „bump to transfer”, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej czy doładować komórkę na kartę.
Citi Mobile dostępny jest dla wszystkich klientów indywidualnych bankowości internetowej Citi Handlowy. Dla wygody klientów, bank zachował dotychczasowe zasady logowania. Klient korzysta z tej samej nazwy użytkownika i hasła, które używa do systemu Citibank Online. Działania realizowane na Citi Mobile zabezpieczane są przez szyfrowane połączenia protokołem SSL.
Szczegółowe informacje na temat usług dostępnych w ramach Citi Mobile znaleźć można na stronie www.citimobile.pl oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook i BLIP.
Źródło: Citi Handlowy