Trwa internetowa kampania wizerunkowa goodie, prezentująca najważniejsze zalety tej bardzo wygodnej i intuicyjnej mobilnej aplikacji zakupowej.
Nowy film promujący aplikację goodie w ciągu miesiąca obejrzało w serwisie YouTube już blisko 1,5 mln osób, a na Facebooku 1,2 mln. Można go zobaczyć pod adresem: https://youtu.be/cem3lLVXHU4.
W spocie występuje para młodych ludzi, planujących swój wolny czas, korzystając z funkcjonalnej aplikacji goodie. Dzięki niej mogą cieszyć się okazjami cenowymi przygotowanymi przez popularne marki. Z goodie mają szansę np. skorzystać z wysokich zniżek w galerii handlowej, wykorzystać kupon na darmowy przejazd, znaleźć pomysł na prezent dla ukochanej osoby i spędzić wspólnie czas, nie wydając przy tym zbyt wielu pieniędzy. Film przygotowała agencja Change Serviceplan, a promocją w internecie zajął się dom mediowy Starcom.
Goodie to bezpłatna aplikacja na smartfony z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz nowoczesna platforma internetowa dostępna pod adresem www.goodie.pl. Można w niej znaleźć liczne inspiracje zakupowe oraz aktualne promocje i rabaty na produkty modnych marek. Goodie zbiera informacje o zniżkach, kuponach, promocjach, nowościach zakupowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, galeriach handlowych oraz restauracjach i barach. Użytkownik znajdzie tu propozycje dostosowane do swoich preferencji i miejsca, w którym się znajduje. Dzięki goodie można np. wygodnie sprawdzać oferty restauracji w określonej lokalizacji, śledzić nowości i wydarzenia w ulubionych galeriach handlowych czy przeglądać elektroniczne wydania gazetek z kilkunastu sieci sklepów i supermarketów. Wkrótce w ramach goodie udostępnione zostaną także funkcje społecznościowe.