Stworzona na potrzeby klientów i banków Spółdzielczej Grupy Bankowej, aplikacja SGB Mobile została uhonorowana wyróżnieniem Lider Roku 2020 w prestiżowym konkursie technologicznym Techno Biznes, od dziewiętnastu lat organizowanym przez „Gazetę Bankową”.
Wyróżnienie w konkursie Lider Roku 2020, przyznane przez jury konkursowe najstarszego magazynu ekonomicznego w Polsce, przypadło w udziale aplikacji mobilnej, z której korzystają niemal wszystkie banki Spółdzielczej Grupy Bankowej i która cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem klientów.
Celem konkursu „Lider Roku 2020”, jest wyłonienie instytucji lub firmy, która w minionym roku dokonała najlepszego wdrożenia w obszarze nowych technologii w trzech branżach: bankowość, ubezpieczenia i inne usługi finansowe oraz przemysł 4.0. Rolą konkursów technologicznych „Gazety Bankowej” jest wskazanie koncepcji i realizacji, które zmieniają naszą rzeczywistość biznesową w praktyce.
Do rywalizacji w otwartym konkursie „Gazety Bankowej” stanęło ponad 50 wyjątkowych przedsięwzięć i ambitnych zespołów z obszaru polskiej bankowości. Oceniano tempo i jakość wdrożenia, zastosowane rozwiązania technologiczne, innowacyjność i dostosowanie do realnych potrzeb klientów.
Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA, odbierający wyróżnienie przyznane przez kapitułę konkursową, podkreśla znaczenie takich nagród dla całego środowiska bankowości spółdzielczej:
– Spółdzielcza Grupa Bankowa przeżywa dobre dni. Nie tylko dlatego, że zbieramy laury za aplikację SGB Mobile, ale przede wszystkim z tego powodu, że o naszych bankach jest głośno, a pozytywne opinie płyną zarówno ze świata mediów, jak i od samych klientów. Zmieniamy oblicze banków spółdzielczych w ekspresowym tempie – przypomnę, że aplikacja SGB Mobile ma dopiero trzynaście miesięcy, a już zdobyła wiele wyróżnień. To znak, że wykonaliśmy dobrą robotę, że nasza transformacja cyfrowa zapisana w strategii „Otwieramy przyszłość” ma sens i cieszy się społecznym uznaniem.
Wyróżnienie w konkursie na technologicznego Lidera Roku 2020 „Gazety Bankowej” dedykuję naszym pracownikom, którzy z wielkim poświęceniem, niezależnie od trudnych warunków pandemii, codziennie udoskonalają SGB Mobile – dodał Mirosław Skiba. – Dzięki nim aplikacja ma uniwersalny interfejs i funkcjonalności, za które ceni nas rynek. Nie tylko za zarządzanie subskrypcjami i możliwość kontrolowania swojej kondycji czy zapisywania się na szczepienia. Wkrótce także za otwieranie konta przy użyciu selfie i kredyty prosto z telefonu.
Źródło: SGB Bank