Wystartował TapOn –nowa aplikacja mobilna, która daje dostęp do wielu programów lojalnościowych i promocji oferowanych przez różnorodne punkty usługowe i sklepy. Rozwiązanie dostępne jest na urządzenia z systemem Android. Wkrótce pojawią się wersje na iOS i Windows Phone.
Dla użytkowników aplikacja TapOn jest darmowa i pozwala na jednoczesne korzystanie z programów lojalnościowych i promocji różnych firm usługowych i sklepów. Aplikacja zastępuje w portfelu wiele kart lojalnościowych, a jej użytkownicy jako pierwsi otrzymują informacje o nowych promocjach, rabatach i nagrodach oferowanych przez firmy korzystające z TapOn. Wystarczy zeskanować telefonem kod QR z tabletu, który znajduje się w punkcie sprzedaży, aby odebrać swój bonus. Użytkownicy mogą też sami sprawdzać ile punktów zebrali w danym programie, co w klasycznych rozwiązaniach wymaga pomocy sprzedawcy.
Z punktu widzenia właścicieli sklepów i punktów usługowych aplikacja TapOn daje dostęp do bardzo skutecznych technik sprzedaży. Profesjonalne programy lojalnościowe były dotąd zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. Jednak TapOn jest o wiele bardziej elastyczny w porównaniu z tradycyjnymi programami. Pozwala, zależnie od preferencji właściciela firmy i rodzaju biznesu, naliczać klientom punkty lub oferować zbieranie wirtualnych pieczątek, korzystać z rabatów lub przyznawać klientom bonusy za zakup określonych produktów i usług. Można także nagradzać klientów za polecanie produktów i usług w social media, czy meldowanie się w punktach sprzedaży. Dodatkowo, aplikacja pozwala badać nastawienie konsumentów do promocji czy ich preferencje zakupowe.
– Nowe promocje, nagrody lub produkty można samodzielnie wprowadzać do systemu – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Zaraz potem są wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów. System pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz informować klientów o akcjach promocyjnych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie z zakresu programów lojalnościowych na polskim rynku. Jednocześnie bardzo wygodne dla klientów i biznesu – podkreśla Michał Filipek.
Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhoneów i Windows Phoneów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje wsparcie dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera firmy w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.
KORZYŚCI W PIGUŁCE
DLA BIZNESU:
-
tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
-
aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
-
aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:
– tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym
– tworzenie i wysyłanie promocji
– możliwość badania opinii klienta
– pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco
-
aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
-
zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
-
indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
-
zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
-
doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
-
system zgodny z wymogami GIODO.
DLA KLIENTA:
-
konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
-
dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
-
dostęp do konta poprzez aplikację webową
-
możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)
-
karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.
