– Debiut na rynku NewConnect planowany jest na przełomie roku 2008/2009 roku – wskazuje adw. dr Tomasz Sójka z kancelarii Sójka & Maciak Adwokaci sp.k.
– Potrzeby inwestycyjne spółki na realizację wdrażanej strategii szacujemy na 2-2,5 mln zł – mówi Piotr Trzaska, Prezes Zarządu Apolonia Medical S.A. – Pozyskany kapitał zamierzamy przeznaczyć rozbudowę i wyposażenie zakładu produkcyjnego, a także na promocję oraz rozbudowę sieci dystrybucji w Polsce, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, a także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – dodaje.
Spółka, której docelowymi klientami są sieci gabinetów stomatologicznych oraz kliniki implantologiczne, ma w swojej ofercie m.in.: asystory, komody, a także zabudowy specjalistyczne. Produkty Apolonii charakteryzuje jedyny w swoim rodzaju design, ergonomia oraz praktyczność, dzięki czemu Spółka została kilkukrotnie doceniona przez organizatorów konkursów branżowych.