Dom mediowy Arena Media wygrał przetarg na obsługę mediową Credit Agricole Bank Polska SA. W przetargu startowały także: MEC, Optimum Media OMD, Zenithoptimedia Group. Oferta Arena Media uznana została za najlepszą.
Komisja Przetargowa Credit Agricole Bank Polska S.A. w przetargu na obsługę mediową wybrała ofertę domu mediowego Arena Media.
„Cieszę się że wysiłek zespołu pracującego nad przetargiem został doceniony. To dla nas duże wyróżnienie. Wierzę, że współpraca z Credit Agricole Bank Polska będzie owocna i efektywna” – powiedziała Małgorzata Węgierek, dyrektor zarządzający Arena Media Polska.
Credit Agricole Bank Polska to uniwersalny bank, kierujący swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, a także korporacji. Jest jednym z liderów rynku kredytów konsumenckich. Posiada sieć niemal 440 placówek bankowych w całym kraju.
Arena Media to dom mediowy oferujący kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych, planowania i zakupu mediów, który swoją działalność w Polsce rozpoczął w 2010 roku. Zarządza nim Małgorzata Węgierek – od prawie 20 lat związana z branżą mediową. Arena Media jest częścią międzynarodowej grupy Havas Media, założonej w 1990 roku. Polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata.
Do firm, które zaufały Arena Media Polska należą m.in.: Credit Agricole Bank Polska, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, Ubisoft, Krajowa Izba Gospodarcza Bursztynu, Best Western, CitiIndex, Kopernik, PAIZ.
Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej.
