Do zespołu odpowiedzialnego za relacje z klientami w polskim przedstawicielstwie MasterCard Europe dołączył właśnie Artur Turemka, który jako account manager będzie odpowiadał za rozwój współpracy z kluczowymi klientami oraz za koordynację działań dotyczących wdrażania innowacyjnych programów kart płatniczych.
Artur Turemka przeszedł do MasterCard z Raiffeisen Bank Polska SA, gdzie ostatnio odpowiadał za rozwój nowego biznesu w obszarze w bankowości detalicznej. Był między innymi koordynatorem wdrożenia programu multipartnerskiego Class&Club i współpracy z partnerami programu. Wcześniej był m.in. odpowiedzialny za działania z zakresu marketingu i PR w firmie Jaguar Land Rover Polska.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego z dyplomem magistra zarządzania i marketingu. Studiował także w Karl-Franzens Universiteat w austriackim Grazu na kierunku zarządzanie w biznesie. Jest doktorantem w Kolegium Finansów i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
W wolnych chwilach podróżuje i uprawia sporty – latem żegluje, zimą ster zamienia
na snowboardową deskę. Jest miłośnikiem arkanów dyplomacji oraz kultury i geografii Azji Południowo – Wschodniej.
Źródło: MasterCard