Europ Assistance Polska wraz z BZWBK-Aviva Towarzystwem Ubezpieczeń Ogólnych S.A. opracowali pakiet usług assistance specjalnie dla kobiet. Program adresowany jest do posiadaczek Konta na Obcasach w Banku Zachodnim WBK. W ramach pakietu oferowany jest assistance medyczny, domowy, samochodowy, a także dostęp do całodobowej infolinii.
Posiadaczki konta dla kobiet mogą liczyć na zorganizowanie domowej wizyty lekarza, dostawy leków oraz sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego do domu. Hospitalizowane klientki będą miały zapewnioną domową opiekę pielęgniarską po opuszczeniu szpitala. Ponadto, Europ Assistance Polska zadba o opiekę nad ich dziećmi oraz bliskimi osobami niesamodzielnymi, gdy w sytuacji nagłego zachorowania ubezpieczonej lub wypadku z jej udziałem, zaistnieje taka potrzeba.
W ramach assistance medycznego Europ Assistance Polska oddaje do dyspozycji klientkom Banku Zachodniego WBK całodobową infolinię medyczną.
„Kobiety bardziej troszczą się o zdrowie swoje i bliskich. Specjalnie dla nich uruchomiliśmy infolinię medyczną ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji na temat profilaktyki nowotworowej. Pod wskazanym numerem telefonu klientki będą mogły zdobyć informację o miejscach i godzinach badań profilaktycznych, testów, wizyt lekarskich. Na życzenie Pań, nasi konsultanci zorganizują również wizytę u lekarza” – wyjaśnia Joanna Więckowska, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
W ramach assistance domowego posiadaczki Konta na Obcasach w Banku Zachodnim WBK . objęte ubezpieczeniem mogą liczyć na zorganizowanie i pokrycie kosztów interwencji specjalisty (ślusarza lub hydraulika) na wypadek kradzieży z włamaniem, lub awarii mienia w miejscu zamieszkania.
Uzupełnieniem programu jest pakiet assistance samochodowy w ramach którego, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty naprawy samochodu na miejscu awarii lub koszty odholowania pojazdu, a także wymiany koła. Ponadto, dla kierowców-kobiet została przygotowana specjalna, całodobowa infolinia.
„Dostosowanie programów assistance do konkretnej grupy odbiorców wiąże się z głębszą analizą i rozpoznaniem potrzeb owej grupy. Niemniej jednak łatwiej potem spełnić konkretne oczekiwania i precyzyjniej pomóc w trudniejszych sytuacjach. Mamy nadzieję, że program, opracowany wspólnie z BZWBK–Aviva Towarzystwem Ubezpieczeń podniesie poczucie bezpieczeństwa pań oraz pozwoli im cieszyć się naszym wsparciem i w codziennych i w tych wyjątkowych sytuacjach” – dodaje Joanna Więckowska.
Źródło: BZWBK