W ramach obecnego projektu dla Auchan Comarch dostarcza pełen zakres funkcjonalności dotyczących usług post-paid, poczynając od wycen, bilingu, fakturowania, wsparcia działań księgowych, zbierania oraz szeregowania płatności, a skończywszy na rejestracji nowych klientów w punktach sprzedaży, usprawnieniu systemu dostępu do kont klientów przez całą dobę oraz zarządzaniu depozytami abonentów.
– Projekt obecnie prowadzony przez Auchan dowiódł elastyczności portfolio produktów firmy Comarch. Tuż po tym, jak staliśmy się operatorem MVNO i wypuściliśmy na rynek rozwiązania pre-paid umożliwiające bezprzewodowy dostęp do Internetu, zdecydowaliśmy się kontynuować dobrze prosperującą współpracę z Comarch i po raz kolejny nie zawiedliśmy się. Comarch dowiódł swojej wartości jako efektywny i długoterminowy partner – mówi Mathieu Abt, Dyrektor Operacyjny w Auchan Telecom.
Większość rozwiązań została przekonfigurowana na bazie istniejących już produktów dostarczonych do Auchan. Nowym zaimplementowanym rozwiązaniem jest Comarch Scoring, używany do oceny ryzyka kredytowego klienta.
– Współpraca z Auchan daje nam wiele satysfakcji i przynosi obustronne korzyści. Auchan jest bardzo zadowolony z naszych profesjonalnych usług. Dodatkowo projekt ten udowodnił, że Comarch świetnie sobie radzi ze wsparciem nowej linii biznesowej poprzez wdrażanie nowych rozwiązań zgodnie z trendami rynku – mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes Zarządu, Sektor Telekomunikacji, Comarch SA.