Mimo że od oficjalnej premiery pierwszych wyników badania minęły niespełna dwa miesiące, duże zainteresowanie informacjami na temat rynku internetowego, wykazywane przez reklamodawców, poszczególnych wydawców internetowych oraz analityków internetowych, skłoniło firmę Gemius do stworzenia osobnego miejsca w sieci poświęconego prezentacji danych z badania.
„Zdecydowaliśmy, że dostęp do podstawowych informacji o polskim rynku internetowym powinien być jak najłatwiejszy i jak najbardziej powszechny. Naszym celem będzie zbudowanie stałej widowni wokół witryny – powstanie witryny uzasadnia Piotr Ejdys, Prezes Zarządu Gemius SA. „Zamieszczane na witrynie miesięczne wyniki badania Megapanel PBI/Gemius oraz analizy tematyczne będą generowały gotową do wykorzystania, aktualną wiedzę o polskim internecie. Chcielibyśmy, aby serwis audyt.gemius.pl zyskał w najbliższym czasie miano ogólnie znanego miejsca w internecie, gdzie można znaleźć wiarygodne i rzetelne informacje o tym medium.”
W celu ułatwienia obserwacji zjawisk w internecie, na witrynie audyt.gemius.pl udostępniono funkcję podręcznego generowania wykresów dla wybranych witryn wg zdefiniowanych wskaźników. Przyjęty sposób prezentacji pozwala także przeglądać wyniki badania Megapanel PBI/Gemius pod kątem zmian popularności poszczególnych witryn na podstawie analizy trendów wartości dwu wskaźników: liczba użytkowników (real users) i liczba odsłon.
Wyniki Megapanel PBI/Gemius dla poszczególnych kategorii witryn są wykorzystywane do tworzenia analiz tematycznych, tj. dotyczących np. oglądalności serwisów o tematyce sportowej, ekonomicznej, czy też edukacyjnej. Najnowsza analiza na audyt.gemius.pl dotyczy witryn poświęconych tematyce pracy zawodowej.