Dostaliśmy informację, że klienci bankowości internetowej BZ WBK w poniedziałek rano mieli problemy z wykonywaniem przelewów w serwisie transakcyjnym.
Klienci na profilu banku w serwisie Facebook skarżyli się również na brak możliwości zalogowania.
Źródło: bzwbk.pl
– „System działa jak chce. Zalogować się nie można, hasła zmienić nie można i tylko do oddziałów odsyłają w godzinach pracy normalnego człowieka który nie może się wyrwać z roboty bo ją może stracić, a przez infolinię nic nie pomagają” – piszą klienci.
Czekamy na oficjalne stanowisko banku w tej sprawie.
– W bankowości elektronicznej utrudnienia dotyczyły tylko i wyłącznie zakładki przelewy – w BZWBK24internet, Moja Firma + oraz iBiznes 4 – poinformowali pracownicy banku. – Pozostałe usługi działały prawidłowo. Utrudnienia wynikały z problemów technicznych i zostały usunięte tuż przed godziną 10.00. Obecnie bankowość elektroniczna działa poprawnie.
/ MG