„Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium powiedziała PAP, że pojawił się problem na łączach telekomunikacyjnych i obecnie trwa jego usuwanie. Potwierdziła, że poza brakiem dostępu do bankowości internetowej klienci mogą mieć problemy z posługiwaniem się częścią kart, zaś oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują zleceń, w tym wypłat. Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów.” – czytamy w komunikacie PAP.
Sprawdź także:
08.01.2025 (22:04)
– informacja prasowa
Comarch z kampanią o sztucznej inteligencji
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
08.01.2025 (22:02)
– informacja prasowa
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …
08.01.2025 (21:57)
– informacja prasowa
Prawie 50 mln transakcji Express Elixir w grudniu
W grudniu 2024 r. w systemie Elixir rozliczono 196,15 mln transakcji obejmujących uznania (m.in. polecenia …
08.01.2025 (21:53)
– informacja prasowa
Co będzie ważne dla leasingu samochodów w 2025 roku?
Polska branża leasingowa ma powody do zadowolenia, bo 2024 r. potwierdził popularność finansowania samochodów …
08.01.2025 (21:51)
– informacja prasowa
Lokaty, nieruchomości, a nawet dzieła sztuki - w co inwestują Polacy?
Wciąż wysoka inflacja, niepewność gospodarcza i chęć budowania stabilnej przyszłości finansowej skłaniają coraz …
08.01.2025 (21:45)
– informacja prasowa
Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2
Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między …