Przypis składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych na koniec I półrocza 2008 roku wyniósł 32,8 mln zł, wykazując dynamikę na poziomie 156,4% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Zdaniem Ryszarda Bocionga, Dyrektora Generalnego AXA Ubezpieczenia, « osiągane przez spółkę wyniki są rezultatem konsekwentnej strategii produktowej, cenowej oraz komunikacyjnej firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników jakie osiągamy, szczególnie że nasza oferta jest bardzo wysoko oceniana przez naszych Klientów. Prowadzone badania dowodzą, że aż 95% naszych Klientów poleciłoby nas swoim znajomym, a ponad 86% bardzo wysoko ocenia naszą ofertę i serwis. Cieszymy się, że nasze podejście i strategia biznesowa została doceniona przez tych którzy są dla nas najważniejsi czyli przez polskich kierowców”.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …