Obecnie głównym celem prowadzonych aktywności przez PARNER ASM na terenie sieci wybranych supermarketów i hipermarketów jest zwiększenie sprzedaży vermouthów, a także poinformowanie konsumentów o nowych smakach vermouthu Cin&Cin i wina musującego Dorato.
Wermut (vermouth) to wino ziołowo-korzenne. Jest to wino głównie białe, czasem czerwone, dość mocne (zawartość alkoholu 14-18%), o zapachu korzenno-ziołowym.
Vermouth Cin&Cin Orancini i Lemoncini to vermouthy o orzeźwiającym smaku soczystych owoców: Orancini – o smaku pomarańczy Lemoncini – o smaku lemonki/cytryny.
Hostessy PARTNER ASM na terenie wybranych punktów sieci sprzedaży w całej Polsce aktywnie zachęcają klientów do spróbowania i zakupu nowości Cin&Cin i Dorato.
Jednocześnie PARTNER ASM wspiera przedstawicieli handlowych firmy AMBRA S.A. realizując działania merchandisingowe dla wszystkich produktów AMBRA S.A.
Decyzja o współpracy zapadła na podstawie przygotowanej przez PARTNER ASM oferty – dużemu zasięgowi, sprawnym mechanizmom kontrolingu i jakości działań towarzyszyły atrakcyjne ceny – powiedział Leszek Pakuła, Trade Marketing & Brand Manager w AMBRA S.A.