Na przełomie listopada i grudnia kampanię na telebimach LED przeprowadza Bank BGŻ, promując pożyczkę gotówkową, pod hasłem „W te Święta rata 0 zł może być Twoja” oraz nagrody dla potencjalnych klientów banku.
fot. Medas-Media
Projekt realizowany jest na nośnikach znajdujących się na terenie województw: podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego, śląskiego, opolskiego oraz łódzkiego.
Reklama zachęca do skorzystania z pożyczki gotówkowej z ratami bez wyrzeczeń, pod hasłem „Mówiąc ludzkim głosem: w te Święta rata 0 zł może być Twoja”. BGŻ wskazuje tutaj na korzyści oferty, m.in. niskie oprocentowanie, brak zbędnych formalności oraz nagrody do wygrania w przypadku założenia konta w banku.
Za przeprowadzenie kampanii odpowiada agencja Medas-Media, na zlecenie Banku BGŻ.
W kampanii wykorzystano 64 ekrany LED.
Medas-Media