„Uzyskanie tytułu Marki Wysokiej Reputacji potwierdza słuszność przyjętej strategii i jest efektem ogromnej pracy, jaką my wszyscy – pracownicy Banku, włożyliśmy w budowę pozytywnego wizerunku naszej marki w ostatnich latach. Cieszy nas, że nasze wysiłki zostały odnotowane przez konsumentów, dziękujemy wszystkim biorącym udział w badaniu za tak dobrą ocenę”, powiedziała Maria Kudelska Dyrektor Zarządzający ds. Komunikacji w Banku BGŻ.
Sprawdź także:
26.11.2024 (07:09)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: 30 proc. Polaków uważa, że ceny w Black Friday są dużo niższe od tych w ciągu roku
Ostatni piątek listopada, znany jako Czarny Piątek, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek …
25.11.2024 (13:54)
– informacja prasowa
Badanie Banku Millennium. Black Friday: co kupimy i jak zapłacimy
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i …
25.11.2024 (13:43)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski i KUKE wspierają transformację energetyczną
PKO Bank Polski i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały aneks do umowy ramowej. Dzięki …
25.11.2024 (06:46)
– informacja prasowa
Revolut ujawnia plany na 2025 rok: bankomaty, kredyty hipoteczne i asystent AI
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …