Pod koniec stycznia BNP Paribas Bank Polska rozpoczął promocję kredytu gotówkowego i samochodowego na nowych warunkach cenowych: kredyt gotówkowy z oprocentowaniem od 5,9 proc. oraz kredyt samochodowy od 4,99 proc. Aby skorzystać z promocji, bank nie wymaga od klientów założenia konta.
Kredyt gotówkowy w Banku BNP Paribas to propozycja dla osób, które potrzebują środków na realizację dowolnego planu o wartości od 2 tys. zł do 150 tys. zł. Oprocentowanie pożyczki wynosi teraz od 5,9 proc. i jest uzależnione jedynie od kwoty kredytu i okresu kredytowania (maksymalnie 7 lat). Bank udostępnił również szerszy wachlarz obowiązkowych stawek ubezpieczeniowych, od 1,99 proc. do 7,99 proc. Do kredytu doliczana jest dodatkowo prowizja w wysokości od 3,99 proc.
W ramach promocji Bank BNP Paribas proponuje także kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 4,99 proc. w skali roku na zakup pojazdu nowego lub używanego do 19 lat (wcześniej było to 10 lat) na kwotę do 500 tys. zł. Finalne oprocentowanie uzależnione jest od wieku pojazdu i okresu kredytowania, które wynosi do 96 miesięcy. Dla pojazdów do 10 lat i poniżej 3,5 tony bank nie wymaga ubezpieczenia. Nowością w ofercie jest możliwość skredytowania w ramach promocji również pojazdów powyżej 3,5 tony dla firm oraz rolników.
– Kredyt gotówkowy i samochodowy to flagowe produkty Banku BNP Paribas. Staramy się ulepszać naszą ofertę i dostosowywać ją do stale rosnących oczekiwań klientów oraz aktualnej sytuacji na rynku. Dlatego zaproponowaliśmy jeszcze niższe oprocentowanie tych kredytów.– mówi Monika Kuligowska, dyrektor Pionu Sprzedaży Personal Finance w BNP Paribas Banku Polska.– Warto podkreślić, że aby skorzystać z nowej promocji, klient nie musi zakładać u nas konta osobistego. Nie uzależniamy też wysokości oprocentowania od profilu klienta i jego zdolności kredytowej. Postawiliśmy na jedną, przejrzystą ofertę cenową.– dodaje Monika Kuligowska.
Promocyjna oferta dostępna jest we wszystkich 248 oddziałach BNP Paribas Banku w Polsce, a oferta kredytu samochodowego także w komisach.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Porozmawiajmy o Twoich planach”, która ruszyła 26 stycznia w telewizji i internecie.