Już po raz 8 miesięcznik ‚”Home&Market” przyznał nagrody ‚”Najlepszy Partner w Biznesie” firmom, które według opinii Klientów i partnerów wyróżniają się wysoką jakością usług i produktów, poziomem obsługi oraz innowacyjnością oferty.
– Znakiem firmowym Banku BPH zawsze był wysoki standard usług i obsługi Klienta – powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH – Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Bank BPH otrzymał nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” za najlepsze usługi bankowości transakcyjnej. Jest ona dla nas tym cenniejsza, że otrzymujemy ją w okresie niezwykle dla nas ważnym – odbudowy pionu korporacyjnego, a także intensywnych przygotowań do połączenia Banku BPH i GE Money Banku. W segmencie bankowości korporacyjnej bogata oferta produktów pozwala nam zaproponować pełne spektrum usług doskonale dostosowanych do wymagań Klientów. Bardzo ważne miejsce zajmują tu nagrodzone produkty bankowości transakcyjnej. Usługi typu TransCollect, TransDebit, TransCash czy TransKasa są od lat znane na rynku i doceniane przez naszych Klientów. Nie bez znaczenia jest fakt, iż wszystkie te produkty udostępniamy również Klientom na internetowej platformie BusinessNet – dodał.
Bankowość transakcyjna Banku BPH była wielokrotnie nagradzana zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach. Nasze usługi wyróżniają się innowacyjnością i wykorzystaniem nowych technologii. Produkty transakcyjne Banku BPH powstają w wyniku szczegółowych analiz rynku i potrzeb Klienta. Wśród przewag Banku BPH w segmencie usług dla korporacji należy również wymienić: bogatą funkcjonalność, elastyczność i krótki czas wdrożenia oferowanych rozwiązań, a także kompetencje i doświadczenie pracowników.