Roszczenia klientów sięgają aż 20 mln zł. Bank oddał na razie poszkodowanym klientom 700 tys. zł. Zgłosiło się już 52 okradzione osoby. BPH nie uznaje jednak części żądań, gdyż dotyczą środków, które nie należały się klientom, a zostały bezpodstawnie dopisane na konta przez nieuczciwą pracownicę.
Sprawdź także:
15.10.2024 (12:03)
– informacja prasowa
Czy dyrektywa CAFE napędzi sprzedaż aut w końcówce 2024 roku?
W styczniu 2025 r. wchodzą w życie wytyczne dyrektywy CAFE (Clean Air For Europe), która nakłada na producentów …
15.10.2024 (11:43)
– informacja prasowa
Przed czym dokładnie chroni zastrzeżony PESEL?
Zastrzeżenie numeru PESEL to narzędzie, które zyskało ogromne znaczenie w walce z kradzieżami tożsamości oraz …
15.10.2024 (11:41)
– informacja prasowa
Nowa reklama konta firmowego Banku Millennium
Ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. W najnowszej kampanii bank promuje Konto Mój Biznes. …
15.10.2024 (11:39)
– informacja prasowa
Europejskie banki napędzają cyfrową transformację – ponad 40 proc. liderów branży działa w tym regionie
W ciągu ostatnich dwóch lat banki na świecie, w tym również w Polsce, przesunęły priorytety z dodawania i …
15.10.2024 (11:38)
– informacja prasowa
Certyfikaty ING na konferencji organizowanej przez GPW
22 października 2024 Giełda Papierów Wartościowych organizuje w Warszawie konferencję poświęconą produktom …
15.10.2024 (11:37)
– informacja prasowa
Ile przedsiębiorców kosztują płatności? Strategie na obniżenie całkowitych kosztów transakcji
W obliczu rosnącej konkurencji na rynku e-commerce firmy szukają innowacyjnych rozwiązań, które pomogą im …