Obecnie bank posiada już siedem tego typu placówek na terenie całego kraju. Każde z centrów odpowiada za bezpośrednią obsługę klientów z podległego mu obszaru.
– Docelowo, poprzez nasze centra korporacyjne czy za pośrednictwem mobilnych doradców i sprzedawców produktowych, chcemy być obecni we wszystkich większych miastach Polski – powiedział Grzegorz Dąbrowski, dyrektor generalny Obszaru Bankowości Korporacyjnej Banku BPH. – Prowadzimy intensywne działania mające na celu rozwój jakościowy zarówno w zakresie oferty jak i bieżącej obsługi. Poprzez nowo otwarte Centra chcemy zagwarantować wiele dodatkowych usług biznesowych dla naszych Klientów. Placówki te mają pełnić rolę centrum biznesowo-doradczego, w którym doradcy służą Klientom profesjonalnym wsparciem w zakresie wyboru produktów do obsługi zarówno przeprowadzanych transakcji jak i np. finansowania handlu. Klienci mogą liczyć na utrzymanie w Banku wszelkich najlepszych tradycji i standardów obsługi.
Rozwój sieci placówek dedykowanych do obsługi średnich firm to jeden z elementów strategii rozwoju Banku BPH, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych. Celem prowadzonych działań jest odbudowa portfela obsługiwanych przedsiębiorstw. O pierwszych efektach w realizacji tego planu świadczy pozyskanie od dnia podziału blisko 200 nowych klientów korporacyjnych. Do końca 2008 roku, Bank BPH zamierza zdobyć ponad 1000 klientów, docierając do nich przez m.in. otwarte centra korporacyjne i oferując znane na rynku produkty bankowości korporacyjnej takie jak np.: BusinessNet, TransCollect i TransFinancing, czy też poprzez inne inicjatywy sprzedażowe.
Bank planuje, że do końca 2008 roku liczba jego centów korporacyjnych wzrośnie do dziesięciu placówek. Utrzymaniu dotychczasowej oferty produktowej towarzyszyć będzie sprawdzony model obsługi klientów korporacyjnych, z zapewnieniem wysokiej jakości usług.