„Liczymy, że w tym roku sprzedaż będzie jeszcze wyższa, a większość nowej sprzedaży stanowić będą karty co-brandowe” – powiedział PAP Waldemar Jarek, dyrektor Departamentu Marketingu Kart Kredytowych Banku Handlowego.
„Bank podał w poniedziałek, że w 2007 roku sprzedał ponad 237 tys. nowych kart kredytowych i ich liczba na koniec grudnia 2007 roku wyniosła 820 tys., czyli była o 24 proc. wyższa niż rok wcześniej. Ubiegły rok był najlepszym w historii banku pod względem liczby nowo pozyskanych kart kredytowych. Dyrektor poinformował w poniedziałek, że w skali całego 2007 roku sprzedaż kart partnerskich stanowiła ponad połowę sprzedaży w ubiegłym roku, jednak w ostatnich dwóch miesiącach 2007 roku udział ten wynosił już 75 proc.”, informuje PAP.
Jak podaje PAP, „na koniec III kwartału 2007 roku liczba tych kart na całym rynku wynosiła prawie 7,5 mln sztuk, czyli była wyższa o 34 proc. niż rok wcześniej. Bank Handlowy szacuje, że na koniec 2009 roku na rynku będzie 11-12 mln kart kredytowych.”