Rozwój na rynku finansowym, poszerzenie portfela produktów i wzrost zysków osiąganych poprzez sieć partnerską to główne powody, dla których Meritum Bank planuje poszerzenie dostępności usług za pośrednictwem placówek partnerskich.
Oferta programu partnerskiego skierowana jest zarówno do osób indywidualnych, pragnących rozpocząć lub poszerzyć działalność biznesową, jak i do organizacji zajmujących się pośrednictwem finansowym.
Model sieci agencyjnej Meritum Banku różni się znacznie od proponowanej przez konkurencyjne banki. Bank stawia przede wszystkim na punkty licencyjne, a nie na tworzenie oddziałów własnych. Dziś sieć agencyjną tworzy 36 jednostek, ale jako jedyny bank na polskim rynku planuje uruchomienie do końca roku kolejnych stu placówek. Rezygnując z budowy własnych oddziałów bank tym bardziej inwestuje w pomoc przy starcie punktów partnerskich, dzięki czemu może zapewnić agentom jak najlepsze przygotowanie firmy – szkolenia dla personelu, budżet promocyjny oraz pomoc w wyborze i adaptacji lokalu. „ Dla nas placówki partnerskie stanowią trzon sprzedaży i obsługi klienta, dlatego Meritum Bank nawet w dużych miastach otwiera tego typu punkty obsługi. Tymczasem większość banków najlepsze lokalizacje rezerwuje na własne placówki, co uniemożliwia efektywny rozwój systemów partnerskich” – podkreśla Jacek Biskup, dyrektor departamentu zarządzania siecią partnerską w Meritum Banku.
Niskie koszty inwestycyjne oraz innowacyjna oferta produktowa Meritum Banku – to główne argumenty, jakimi kierują się agenci przystępujący do programu. Efektywni partnerzy już w pierwszym miesiącu działalności generują przychody gwarantujące zwrot inwestycji. W finansowaniu franczyzy nierzadko sięgają po środki z Urzędu Pracy, fundusze unijne czy regionalne programy operacyjne. Możliwość dotarcia z atrakcyjnymi produktami bankowymi zarówno do konsumentów jak i małych i średnich przedsiębiorstw przyciąga inwestorów szukających rzetelnego i bezpiecznego partnera w interesach.
Źródło: Meritum Bank