O sukcesie Banku Millennium zadecydowali klienci, oceniając tym samym poziom oferowanych przez bank usług. Według opinii wyrażonej w ankietach przez klientów, bank zwyciężył m.in. ze względu na elastyczność oferty, sprawną i profesjonalną obsługę oraz wysoką jakość serwisu przy umiarkowanych cenach. Bank Millennium uzyskał najwyższy średni wynik, spośród pozostałych banków polskich świadczących usługi powiernicze.
Banki były oceniane w obszarach usług powierniczych, podzielonych na kategorie m.in. przechowywanie papierów wartościowych, rozliczanie transakcji, sprawozdawczość, obsługa operacji na papierach wartościowych oraz współpraca z klientem.
„Global Custodian Magazine” jest wiodącym międzynarodowym magazynem, obejmującym swoją tematyką usługi związane z obsługą operacji na światowych rynkach papierów wartościowych. Publikowany pięć razy w roku przez firmę Asset International, „Global Custodian” dostarcza również cennych analiz i komentarzy dotyczących ostatnich wydarzeń, mających miejsce na międzynarodowych rynkach kapitałowych. Magazyn jest rozpoznawany także dzięki wysokiej jakości redakcji oraz corocznym rankingom mierzącym osiągnięcia i poziom usług świadczonych przez banki powiernicze, firmy brokerskie, zarządzających funduszami. Rankingi te, przez kolejne lata publikacji (od 1989) stały się uznanym benchmark’iem dla całej branży.