PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeBank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną dla firm
Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-millennium

Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną dla firm

Informacje 15.05.2023 (13:16) informacja prasowa
Bankowość mobilna Bank Millennium

Nowa aplikacja mobilna dla firm Banku Millennium została zbudowana od podstaw. Zaprojektowano ją z wykorzystaniem najlepszych praktyk, stosowanych przez bank przy tworzeniu rozwiązań dla klientów detalicznych. Została przetestowana przez firmy. Stworzono przyjazną, unikalną pod kątem jakości aplikację, gotową do obsługi dużych ilości danych, skierowaną zarówno dla właścicieli niewielkich firm, jak i dużych korporacji z rozbudowanymi działami finansowymi.

– Oddajemy w ręce firm produkt całkowicie nowy pod kątem technologicznym, z funkcjami zaprojektowanymi od początku, przetestowany przez klientów w pilocie, po którym uzyskaliśmy znakomitą informację zwrotną. Proponujemy zupełnie nowy design, skupiony na wygodzie użytkownika, o dużych możliwościach personalizacji. Nawiązujemy w dużej mierze do naszej, wielokrotnie nagradzanej, aplikacji dla klientów indywidulanych, ponieważ tego oczekują od nas przedstawiciele firm, którzy chcą mieć najlepsze doświadczenia cyfrowe również w usługach dla biznesu – mówi Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium. – Co istotne, obecna odsłona aplikacji to dopiero początek. Będziemy ją stale rozwijać, co kilka tygodni planujemy dostarczać nowe funkcje – dodaje.

Pełna digitalizacja współpracy z firmami jest jednym z celów strategicznych banku.

– Chcemy być liderem bankowości mobilnej dla firm, dlatego aplikacja mobilna skierowana do przedsiębiorców będzie zajmowała w strategii banku tak samo ważne miejsce jak rozwój serwisu internetowego, integracja systemu bankowego z systemem finansowo-księgowym klienta czy elektroniczny obieg dokumentów z cyfrowym podpisem. Naszym strategicznym celem jest przekroczenie 80% digitalizacji w bankowości przedsiębiorstw. Istnieją takie obszary w banku, w których już od kilku lat 100% zleceń firm przechodzi przez kanały cyfrowe. Od dwóch lat dynamicznie rośnie też liczba umów, które zawieramy z klientami w formie elektronicznej – w 2022 była niemal trzykrotnie większa niż w 2021. W obszarze kredytowym jest to już więcej niż 50%. – mówi Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium.

Budowa nowej aplikacji została poprzedzona badaniami i testami z użytkownikami, które pozwoliły zrozumieć potrzeby tak różnorodnej grupy odbiorców. Pokazały one m.in. różnice w korzystaniu z aplikacji – duże firmy i osoby nimi zarządzające używają aplikacji mobilnej głównie do kontroli, mniejsze wykonują w niej większość operacji bankowych. Dlatego jako kluczowa kwestia została wskazana możliwość personalizacji aplikacji – można ją dopasować do potrzeb konkretnego użytkownika. Firmy oczekują wygodnych, intuicyjnych, spersonalizowanych i niezawodnych narzędzi oraz rozwiązań optymalizujących i automatyzujących pracę ich działów finansowych.

– Zanim powstał pierwszy ekran nowej aplikacji, przeprowadziliśmy wywiady z klientami, starannie dobierając rozmówców. Wzięliśmy  pod uwagę szerokie, mocno zróżnicowane spektrum organizacji i osób, które korzystają z naszych rozwiązań. Byli to zarówno właściciele niewielkich firm, którzy osobiście prowadzą swoje finanse, jak i członkowie zarządów dużych korporacji czy jednostek samorządu terytorialnego, za którymi stoją rozbudowane działy finansowe. Badania pokazały, że oczekiwania użytkowników w pewnym stopniu są spójne. Wszyscy chcieli, by aplikacja dała im wygodę, poczucie kontroli i pozwoliła oszczędzić cenne minuty ich czasu. Zakres funkcji zależał oczywiście od wielu czynników, przede wszystkich od roli danej osoby w organizacji, specyfiki firmy, ale także indywidualnych przyzwyczajeń. Dla naszego zespołu było to zupełnie nowe podejście w projektowaniu skierowanym do przedsiębiorstw. Wprawdzie zawsze koncentrowaliśmy się na kliencie, ale teraz myśleliśmy o nim nie tylko jako o firmie, lecz o człowieku, który chce jak najlepiej przysłużyć się swojej organizacji, a od banku oczekuje rozwiązań, które mu w tym pomogą – mówi Paweł Idzikowski, kierujący Zespołem produktów bankowości przedsiębiorstw w Departamencie bankowości elektronicznej Banku Millennium.

Do nowej aplikacji dla firm na iOS można logować się biometrycznie. Dla Androida ta forma logowania będzie dostępna już wkrótce. Zamiast hasła wystarczy skan odcisku palca lub rozpoznanie twarzy. Jest to rozwiązanie niezwykle wygodne i popularne – ponad milion klientów detalicznych banku korzysta z tego sposobu logowania.

W aplikacji można zarządzać jednocześnie wieloma kontami, w jednym panelu, a uprawnienia dla użytkowników nadawać elastycznie, według potrzeb danego stanowiska.

Codzienne płatności, które zostały wskazane przez przedsiębiorców jako kluczowe, są bardzo wygodne. Aplikacja informuje użytkownika o wielu zdarzeniach na rachunku min. wpływach na rachunek, blokadach płatnościach oczekujących na autoryzację. Prosty interfejs skraca czas realizacji operacji. Kontrahentów można od razu sprawdzić na białej liście podatników VAT. Dodatkowo, w łatwy sposób można wygenerować w aplikacji potwierdzenia i wyciągi, które można wysłać e-mailem, Whatsappem, Messengerem, Viberem czy innym komunikatorem. Zarządzanie płatnościami jest proste, użytkownik może szybko i bezpiecznie autoryzować płatności. Na ekranie głównym znajdują się dwa kafle – autoryzacja i przelewy odrzucone, które pozwalają od razu obsłużyć te operacje Płatności, które czekają na autoryzację, użytkownik może zaznaczyć i potwierdzić jednym kliknięciem. Jedno kliknięcie wystarczy również, żeby zaakceptować całą paczkę zleceń.

Aplikacja zapewnia bezpieczeństwo użytkowników podczas autoryzacji zleceń, co jest szczególnie istotne dla dużych przedsiębiorstw, w przypadku wielopoziomowych struktur akceptacji transakcji. Jest w niej widoczna pełna historia zleceń, kto je wprowadził, zmodyfikował i autoryzował przed danym użytkownikiem.

Nową aplikację Banku Millennium użytkownik może personalizować według potrzeb. Użytkownik decyduje o tym, jak wygląda strona po uruchomieniu aplikacji, ma możliwość przestawiania i ukrywania elementów, dodawania szybkich skrótów jak przelew krajowy, zagraniczny, VAT, historia, może też ustawiać tryb ciemny, tzw. dark mode.

Aplikacja oferuje pomoc kontekstową podczas korzystania z niej – system podpowiada możliwe scenariusze użycia np. w zakresie parametryzacji widoku ekranu głównego czy sposobów wyboru płatności do autoryzacji.

– Przy tworzeniu nowej aplikacji użyliśmy Fluttera. To jedna z najnowszych technologii wieloplatformowych, której podstawową zaletą jest możliwość wykorzystania tego samego kodu zarówno w wersji na iOS, jak i Android, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej responsywności w porównaniu do innych tego typu rozwiązań. W rezultacie daje to poważne oszczędności, pomaga zachować maksymalną spójność pomiędzy ekosystemami platformy iOS i Android oraz skraca czas wprowadzania zmian i aktualizacji – podsumowuje Jarek Hermann, członek zarządu Banku Millennium.

Z kolei do projektowania interfejsu nowej aplikacji zastosowano podejście Design Systemowe, którego główną zaletą jest dostarczenie użytkownikom spójnego i uporządkowanego doświadczenia. Jest to standard, który polega na wytwarzaniu „reużywalnych” komponentów i stosowaniu ich podczas budowania aplikacji. Dzięki temu tworzenie nowych procesów jest o wiele efektywniejsze, ma to również wpływ na przyszły rozwój aplikacji.  Dzięki wykorzystaniu inteligentnego sposobu budowania interfejsów użytkownicy aplikacji mogą też np. cieszyć się trybem nocnym czy dopasować rozmiar fontów do własnych preferencji. Niewątpliwie wpłynie to na wygodę korzystania z aplikacji.

Źródło: Bank Millennium

2023-05-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska stawia na prosty język
09.06.2023 (08:09) – informacja prasowa

Santander Bank Polska stawia na prosty język

Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce otrzymał certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego za umowę ramową …

a 0 Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN
09.06.2023 (08:07) – informacja prasowa

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR z 0,9% do 2% w skali roku, a kont oszczędnościowych w …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.
09.06.2023 (08:05) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.

W maju 2023 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 191,35 mln transakcji o łącznej wartości 714,54 mld zł. W systemie …

a 0 PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse
09.06.2023 (08:03) – informacja prasowa

PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse

Po uruchomieniu w 2022 roku swojej placówki na platformie Decentraland, PKO Bank Polski przygotowuje się do …

a 0 Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem
09.06.2023 (08:01) – informacja prasowa

Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów …

a 0 Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB
09.06.2023 (07:59) – informacja prasowa

Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB

W trwającym jeszcze do 11 czerwca Wyzwaniu Sportowym SGB pracownicy i sympatycy SGB pokonali już wspólnie 1 milion …

PRNews.pl

Zobacz również

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Część klientów fintechu Twisto otrzymała w ostatnich…

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmienił wszystkim klientom limity…

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Doszło do wycieku milionów haseł i loginów…

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

Zmiana lidera jakości obsługi klienta, nowa kategoria…

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

Who is who

Robert Azembski

Robert Azembski

Członek Zespołu PR w Banku Ochrony Środowiska.…

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w…

Sabina Salamon

Sabina Salamon

Rzecznik prasowy, Deutsche Bank Polska Sabina Salamon…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gdański bursztyn:

Przestrzegam przed zakładaniem konta w Raiffeisen Digital Bank . BLOKUJĄ KONTA BEZ PODANIA …

pon, 5 cze 2023 (21:39) • Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.

Xandi:

Dobili tę skromną, jedną wypłatę gotówki kartą z obcego bankomatu. Za to za …

sob, 3 cze 2023 (19:49) • ING Bank Śląski podnosi opłaty

wiczkax:

dokładnie tak, dlatego jest to bezpieczna inwestycja :D …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

pieniedzy nie stracimy a raczej tylko odsetki …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Adianka:

Wiadomo Norwegia oferuje wiele korzyści finansowych, co można zobaczyć np. po łatwości w …

wt, 30 maj 2023 (21:40) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców