PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeBank Millennium wprowadza do oferty nowy rachunek – Millennium 360°
Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-millennium

Bank Millennium wprowadza do oferty nowy rachunek – Millennium 360°

Informacje 21.04.2022 (11:37) informacja prasowa
Konta Bank Millennium

Coraz więcej Polaków korzysta na co dzień z bankowości online. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla Banku Millennium, 81% Polaków regularnie korzysta z bankowości mobilnej, a jednocześnie niemal połowa posiadaczy kont nie była w oddziale już od ponad pół roku. Dla 41% Polaków wygodna bankowość online to jedno z dwóch najważniejszych kryteriów wyboru konta, obok braku opłat za prowadzenie rachunku. Coraz częściej jesteśmy obecni w sieci i już niemal dwóch na trzech posiadaczy kont zwraca uwagę na cyberbezpieczeństwo. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów Bank Millennium wprowadza Millennium 360° – nowe, bezpłatnie prowadzone konto, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, a wkrótce też z innowacyjnym rozwiązaniem CyberWsparcie.

fot. Amverlly / Shutterstock

Bank kontynuuje strategię rozwoju usług inspirowanych przez klientów, super-aplikacji mobilnej, wspierającej ich w wielu aspektach ich codziennego życia oraz hiper-personalizacji. Wszystkie elementy oferty Millennium 360°powstały w oparciu o szerokie badania potrzeb klientów i wiodące trendy.

– Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Po szeroko zakrojonych badaniach potrzeb klientów wychodzimy naprzeciw dynamicznie zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują jak najefektywniejszych narzędzi do bieżącej obsługi systematycznie i błyskawicznie ewoluującej codzienności. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma narzędziami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, proponujemy kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci – Zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet Walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium        .

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT.

Nowością są usługi walutowe – Limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość  dokonywania płatności w każdej walucie bez marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł, po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej oraz Pakiet Walutowy, który klient może sobie włączać wygodnie w aplikacji mobilnej, w cenie 9,90 zł za tydzień, obejmujący nielimitowane transakcje walutowe po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej, bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie.

Bank rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Łączy platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując w ramach Millennium 360° usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.

Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów.

– Mamy już ponad 2 mln klientów, którzy korzystają z banku mobilnie. Konsekwentnie więc realizujemy strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji, którą projektujemy wspólnie z naszymi klientami w oparciu o najwyższe standardy UX i badania w naszym UX Labie. Nasza aplikacja łączy usługi finansowe z pozafinansowymi – nasi  klienci korzystają już w aplikacji z płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej, kupują w aplikacji ubezpieczenia komunikacyjne, składają też wnioski o świadczenia rodzinne. Dziś natomiast stawiamy na e-commerce, bo już 77% internautów w Polsce robi zakupy online**. Tam są więc też nasi klienci i stąd nasza propozycja zwrotu za zakupy. Jednak ze względu na skalę obecności klientów w intrenecie zależy nam też mocno, by czuli się bezpiecznie. Dotychczas prowadziliśmy wiele działań edukacyjnych w tym zakresie, ale chcemy zaproponować coś więcej, nową usługę CyberWsparcia, dostępną w bankowości elektronicznej – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank Millennium od lat kładzie nacisk na dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, które są najbardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Personalizacja ma kluczowe znaczenie i ten trend się pogłębia. Według badań Banku Millennium w zakresie lojalności klienta, personalizacja w najsilniejszym stopniu wpływa na skłonność do rekomendacji (NPS)***. Dlatego ostateczny kształt usług jest zawsze wynikiem obserwacji zachowań i potrzeb klientów, ale też trendów, które bank stara się wyprzedzać.

– Personalizacja to odpowiedź na podstawowe wyzwanie ery cyfrowej, jakim jest budowa i utrzymanie relacji z klientem. Digitalizacja klientów postępuje coraz szybciej – dziś, dla wielu z nich, bank to aplikacja mobilna. Ale nawet w trakcie powszechnej digitalizacji należy pamiętać, że każdy z nich nadal chce czuć się wyjątkowo i oczekuje głęboko spersonalizowanego doświadczenia. Właśnie dlatego, w Banku Millennium, wdrażamy hiper-personalizację, której celem jest ułatwienie klientom znajdowania i korzystania z tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy kiedy tego potrzebują. Hiper-personalizacja to również ulepszenie niemal każdej interakcji z klientem, uwzględniające ofertę produktową i jednocześnie znacząco poza nią wykraczające – np. poprzez wprowadzenie szeregu przydatnych porad. Rozpoznanie potrzeb klienta odbywa się przy wykorzystaniu analityki danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Dokładnie tak zbudowaliśmy spersonalizowaną usługę Zwroty za zakupy – mówi Mariusz Gromada, Dyrektor Departamentu Wiedzy o Kliencie w Banku Millennium.

Usługa Zwroty za zakupy oferowana jest we współpracy z należącą do Grupy Banku Millennium platformą zakupową goodie. Cieszy się ona ogromną popularnością, wartość zakupów w programie przekroczyła już 1 mld zł, a wartość cashbacku naliczonego od tej kwoty to już ponad 27 mln zł.

Platforma zakupowa goodie (aplikacja mobilna i strona internetowa) jest jedną z nielicznych na rynku, pozwalających łączyć promocje, użytkownicy mogą więc korzystać ze specjalnych rabatów i kodów zniżkowych oferowanych przez sklepy, a jednocześnie otrzymywać zwrot części wydatków. W ramach goodie cashback dostępnych jest blisko 800 popularnych marek i sklepów internetowych.

– Usługa goodie cashback jest doceniana zarówno przez jej użytkowników, jak również przez przedstawicieli ecommerce – tworzy efekt synergii, w której każda ze stron zyskuje na wzajemnej współpracy. Jej pilotaż w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej banku również spotkał się z dużym zainteresowaniem. Klienci banku bardzo chętnie korzystali z goodie cashback jesteśmy więc pewni, że w formie spersonalizowanej i zintegrowanej z kontem bankowym usługa Zwroty za zakupy w sklepach internetowych będzie dużym sukcesem. Szczególnie, że wraz z partnerami przygotowujemy dla posiadaczy Millennium 360°specjalne, różnorodne i korzystne oferty – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu spółki Millennium Goodie.

Źródło: Bank Millennium

2022-04-21
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców