Bank Millennium zdobył wyróżnienie w konkursie „Strona Internetowa bez barier” za dostosowywanie strony internetowej do potrzeb osób niepełnosprawnych, starszych oraz narażonych na wykluczenie cyfrowe.
Audyty strony internetowej i bankowości internetowej pod kątem dostępności dla użytkowników niepełnosprawnych są przeprowadzane w banku w regularnych, kilkumiesięcznych odstępach czasowych. Serwis internetowy banku jest stale monitorowany przez specjalistów Fundacji Widzialni. Wszystkim sprawom i sugestiom zgłaszanym przez użytkowników, nadawany jest wysoki priorytet, a usprawnia są systematycznie wdrażane -powiedział Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Poprawa poziomu dostępności serwisu internetowego jest jednym z wielu działań podejmowanych przez bank, umożliwiających korzystanie z usług wszystkim grupom klientów. Do tej pory wprowadzone zostały udogodnienia w zakresie m.in. dostosowania bankomatów do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku i ruchu, obsługi telefonicznej, sposobu podpisywania umów, zapewnienia osobom niepełnosprawnym dostępu do placówek oraz wprowadzenia standardów obsługi osób niepełnosprawnych.
Konkurs „Strona Internetowa bez Barier” organizowany przez Fundację Widzialni oraz Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych to jedyna taka inicjatywa w Polsce. Działanie to promuje umożliwienie osobom niepełnosprawnym, starszym, niezamożnym i narażonym na wykluczenie cyfrowe pełnoprawnego dostępu do informacji w Internecie i ma na celu popularyzowanie postaw świadomego tworzenia serwisów www, tak by przeciwdziałać zjawisku wykluczenia cyfrowego i dyskryminacji w dostępie do informacji.