Polacy zainteresowani nowymi sposobami oszczędzania w trakcie zakupów online. 65% klientów deklaruje chęć przystąpienia do usługi Zwroty za zakupy już podczas wnioskowania o rachunek w Banku Millennium. Oferty specjalne bank udostępnił wraz z nowym kontem Millennium 360°. Rekordowy zwrot naliczony w maju wyniósł aż 1 540 zł.
W dobie wysokiej inflacji, kiedy coraz częściej klienci zwracają uwagę na ceny, oszczędzanie przy tak zwanej „okazji” może okazać się dobrą alternatywą. Aż 1540 złotych zwrotu za zakup otrzymał klient Banku Millennium, który w maju skorzystał z jednej z ofert dostępnych w nowym koncie Millennium 360°. Transakcja została przeprowadzona w znanym sklepie ze sprzętem AGD.
„Zwroty za zakupy to nowa funkcja, którą cały czas rozwijamy. Umożliwia ona naszym klientom robienie tańszych zakupów w znanych i lubianych sklepach internetowych. Jeżeli klient zainicjuje transakcję w jednym z blisko 800 sklepów internetowych poprzez aplikację mobilną lub bankowość internetową Banku Millennium, wówczas naliczymy mu zwrot. Poziom zwrotu różni się, w zależności od sklepu może to być 3%, 5%, a nawet 25% wartości transakcji. Dzięki temu kupując, możemy jednocześnie oszczędzać drobne kwoty, z których z czasem możemy uzbierać większą. Potem te środki można wypłacić na swoje konto i przeznaczyć na dowolny cel” – mówi Szymon Kuchciak, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millennium.
Zwroty za zakupy, czyli popularny cashback jest wciąż dla wielu osób nowością. Dlatego Bank Millennium stara się zachęcić do aktywnego korzystania z tej opcji. Od 6 czerwca klienci, którzy zrobią swój pierwszy zakup z Bankiem Millennium na dowolną kwotę, otrzymają bonus na start – 20 zł. Niedawno, Bank udostępnił również czasowe oferty specjalne, które gwarantują wyższe zwroty w wybranych sklepach internetowych. Aktualne promocje znaleźć można w aplikacji mobilnej Banku Millennium, która dostępna jest w App Store, Google Play Store oraz Huawei AppGallery.
Źródło: Bank Millennium